Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

hoi hallo,
ik ben sinds kort trotste eigenaar van een super mooie b-king uit 2008 maar ik zoek een goed passende buitenhoes.
Wie weet welke mooi past?
even fototje:
vpxn3k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb momenteel een knipperende code M met een soort zandlopertje in beeld. Iemand een idee, wat dit kan zijn ?? B-King van 2009

Periodic Maintenance
Onderhoud interval van 6000 kilometer. Resetten door set knop ingedrukt houden bij contact uit en dan contact aan. Interval van 6000 km kan ook naar beneden worden ingesteld.

Dit staat allemaal in het owner's manual.
 
hallo vanishingpoint, dat lukt mij dus niet een p.b. krijg te zien dat hij alleen op contacten reageert?
Ik ben nieuw hier op dit forum maar er word dus nog wel gebruik van gemaakt ? heb vorige week een B-King gekocht en wil nog wel het een en ander weten hierover.
 
Hoi Vampire,
heb jj de katalysator er nu zelf uitgehaald ? en komt er dan wat meer geluid uit de dempers? ik vind dat namelijk de reden om hem ook te verwijderen. en heb je de lambda sonde gewoon weer teruggeplaatst en geen storing gehad ?
De catalisator is eruit en de collector weer dichtgelast. De Powercom. V zit erop, nu de boel een keer op de testbank om te zien wat het opleverd.
Gisteren heb ik het chroom dashboard zijdemat zwart metallic gespoten, samen met het chroomdekseltje dat in de zijdeksel bij het versnellingspedaaltje zit. En toen meteen gedaan wat Suzuki blijkbaar vergeten is, de startmotor zwart zoals het blok.
[afbeelding]
 
Kom anders langs op de motorbeurs daar staat de HCH ook
Kan je gelijk lid worden ik ben ook op de stad
 
Ik ook zjeroen , moet nog een berg Verkopen.
2 x classic honda cb 400f en 750f1
1 Yamaha SeaHopper Zeilboot met Autotrailer ,zelfde als een Lazer maar dan 1 cm kleiner.
etc etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan