Dragstar rijders

HELP!!!! HELP!!!! HELP!!!!

Mijn vorige motor was een XVS1100, ik durf de hulpvraag hier ook wel te stellen ;-)

Ik heb via Ebay Amerika onderstaand setje op de kop kunnen tikken. Een soort DIY Forward Control setje. Setje is binnen, maar het rood omcirkelde onderdeel is niet meegestuurd. Verkoper zie dat alles compleet was en kan dit onderdeel nu niet meer vinden. Het is trouwens voor de verlenging van achterrempedaal.

Heeft iemand een idee hoe dit specifieke onderdeel heet of waar ik zoiets kan kopen of zelfs laten maken. Andere oplossing zijn ook meer dan welkom!

full
 
Metzeler whitewall's, heb ik ook inclusief monteren en uitbalanceren koste het mij 300 euro.


Inderdaad metzeler of Dunlop k177 geloof ik als je voor white walls wilt gaan.


Bij deze ook een update van mijn dragstar , had wel al een topic hierover geopend
( http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/395087/Eerste-projectje-klaar-XVS-1100-1.html ) , maar aangezien ik hier ook foto's staan heb, wou ik toch nog even de nieuwe versie laten zien.

Foto-QZKZBDHV-D.jpg


Ondertussen al terug aan het rijden tussen de regen door :9 Lijkt soms wel alsof ik cross gereden heb nu zonder voorspatbord maarja, voorlopig laat ik het nog eraf , vind het veel mooier staan zo. Als ik het moddervreten beu ben kan ik hem nog altijd terugzetten.
 
Mijn intussen weer omgezet naar bobber. Binnenkort nog een spatbordje vanachter.


Foto-CEPZTBYJ-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand enig idee wat de maximale breedte voor de voorband is (classic velg van 16") Geen rekening houdend met het originele spatbord (dat is er toch vanaf).
 
Jongens vraagje, ik wil een apehanger monteren maar ben dus op zoek naar langere kabels. Via Highway Hawk kan ik kabels kopen die +40 mm zijn, dese zijn echter voor de Royal Star 950, wat ik wil vragen, passen deze ook op de dragster 650.
 
Jongens vraagje, ik wil een apehanger monteren maar ben dus op zoek naar langere kabels. Via Highway Hawk kan ik kabels kopen die +40 mm zijn, dese zijn echter voor de Royal Star 950, wat ik wil vragen, passen deze ook op de dragster 650.

Laat die kabels toch even op maat maken bij de lokale motorhandel?! Komt je veel goedkoper uit.
 
HELP!!!! HELP!!!! HELP!!!!

Mijn vorige motor was een XVS1100, ik durf de hulpvraag hier ook wel te stellen ;-)

Ik heb via Ebay Amerika onderstaand setje op de kop kunnen tikken. Een soort DIY Forward Control setje. Setje is binnen, maar het rood omcirkelde onderdeel is niet meegestuurd. Verkoper zie dat alles compleet was en kan dit onderdeel nu niet meer vinden. Het is trouwens voor de verlenging van achterrempedaal.

Heeft iemand een idee hoe dit specifieke onderdeel heet of waar ik zoiets kan kopen of zelfs laten maken. Andere oplossing zijn ook meer dan welkom!

[afbeelding]

Kijk even bij Fabory of een goede ijzerwarenzaak rvs verbindingsmoer / bus + een stuk rvs draadeind, heb zoiets ooit zelf gemaakt.
DSC00216.JPG
 
Jongens vraagje, ik wil een apehanger monteren maar ben dus op zoek naar langere kabels. Via Highway Hawk kan ik kabels kopen die +40 mm zijn, dese zijn echter voor de Royal Star 950, wat ik wil vragen, passen deze ook op de dragster 650.

Bij chopperonderdelen.nl kan je ze krijgen voor de dragstar650 , maar is ook vrij duur
 
Let op let op geen stuur kopen voor je dragstar bij nick uit sappemeer op marktplaats is oplichter je krijgt leeg kapotte verpakking
 
Zoveel adverteert hij niet.... een stuur en risers. Weet je zeker dat je geen graaiende pakjesbezorger hebt getroffen? Anders toch gewoon even een ritje binnendoor naar het adres in Sappemeer dat staat aangegeven in het kaartje op Marktplaats...
 
Laatst bewerkt:
Google maar even,kreeg verpakking dacht eerst ook eruit gevallen maar op track en trace staat 0,72 kilo en was geleverd bij buren.verpakking nagemeten is 0,72 kilo.dus gewoon gefopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan