#34 Kevin Schwantz

Als je het hebt over een Fan van Kevin Schwantz :} [afbeelding]

Wauw dat is wel super, zo'n fan, helemaal ervoor ingericht.
hier mijn werkplaatsje, haha, bij mij moet er ook nog gewerkt worden....
Ik ben meer fan van een type motor, wel duidelijk :]

full
 
Laatst bewerkt:
vanaf nu leverbaar, de Kevin Schwants kledinglijn ism Suzuki

De bijgeschreven tekst ( Suzuki official nieuwsbrief :X) is wel Dubieusals je dan op de site van Suzuki kijkt zie je geen Kevin schwantz, maar ook geen Freddy Spencer, maar alleen de Barry Sheene kledinglijn (wat wel logischer is dan Freddy Spencer)
Kleding & Merchandise - Suzuki Motoren

auw auw auw auw

Ongeveer een maand geleden geïnformeerd mbt de cap en hoodie bij van Sommeren motoren, naar aanleiding van foto's in dit topic: volgens van Sommeren waren deze spullen in Nederland niet leverbaar. Vervolgens gemaild naar Nimag: Geen enkele reactie ontvangen. En nu is het er ineens officieel?! Van mij mag Nimag / Suzuki het in hun eigen kanaal steken, als men weet dat ik er naar geïnformeerd heb en ze er zelf niet op terug komen. Bestel wel spulletjes via Ebay of VR46 brand.




Ongeveer een maand geleden geïnformeerd mbt de cap en hoodie bij van Sommeren motoren, naar aanleiding van foto's in dit topic: volgens van Sommeren waren deze spullen in Nederland niet leverbaar. Vervolgens gemaild naar Nimag: Geen enkele reactie ontvangen. En nu is het er ineens officieel?! Van mij mag Nimag / Suzuki het in hun eigen kanaal steken, als men weet dat ik er naar geïnformeerd heb en ze er zelf niet op terug komen. Bestel wel spulletjes via Ebay of VR46 brand.

Nu bijna 3 maanden later heeft de plaatselijke Suzuki dealer eindelijk de KS merchandise binnen. En dit na bellen, mailen, mailen en nog eens mailen met BV Nimag.

Echterrrrrr:

Prijs in Duitsland: E 64,95
http://shop-motorrad.suzuki.de/p/hoodie-kevin-schwantz-34
Prijs in Nederland: E 89,94
Kleding & Merchandise - Suzuki Motoren

|(

Geachte marketing manager van Suzuki (Nimag / Louwman) NL:
Indien u van uw trouwe klanten af wilt: Ga vooral zo door, applausje voor uzelf :W
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer een maand geleden geïnformeerd mbt de cap en hoodie bij van Sommeren motoren, naar aanleiding van foto's in dit topic: volgens van Sommeren waren deze spullen in Nederland niet leverbaar. Vervolgens gemaild naar Nimag: Geen enkele reactie ontvangen. En nu is het er ineens officieel?! Van mij mag Nimag / Suzuki het in hun eigen kanaal steken, als men weet dat ik er naar geïnformeerd heb en ze er zelf niet op terug komen. Bestel wel spulletjes via Ebay of VR46 brand.Nu bijna 3 maanden later heeft de plaatselijke Suzuki dealer eindelijk de KS merchandise binnen. En dit na bellen, mailen, mailen en nog eens mailen met BV Nimag.

Echterrrrrr:

Prijs in Duitsland: E 64,95
http://shop-motorrad.suzuki.de/p/hoodie-kevin-schwantz-34
Prijs in Nederland: E 89,94
Kleding & Merchandise - Suzuki Motoren

|(

Geachte marketing manager van Suzuki (Nimag / Louwman) NL:
Indien u van uw trouwe klanten af wilt: Ga vooral zo door, applausje voor uzelf :W

Pas maar op... straks worden de prijzen in NL nog verder verhoogd om de gouden handdruk voor de Nimag marketing manager te bekostigen... ;) _O- _O- _O-
 
Pas maar op... straks worden de prijzen in NL nog verder verhoogd om de gouden handdruk voor de Nimag marketing manager te bekostigen... ;) _O- _O- _O-

_O-

Het wordt nog merkwaardiger: Heb ze vanmiddag voor de zoveelste maal gebeld: Volgens BV Nimag verkopen zij ze zo goedkoop, dat ze er al bijna geen winst op maken :')

Het meisje bij de klantenservice - die heel duidelijk in opdracht werken (outsourcing) en niet bij Nimag zelf - geloofde het verhaal van Nimag en begreep blijkbaar niet dat er nergens zoveel marge op zit, als op kleding.

Volgens BV Nimag moest ik maar direct 10 vesten in DL bestellen, want die prijs kon niet goed zijn en ze zouden direct contact opnemen met Suzuki Duitsland. Volgens hun zou de Duitse prijs komende week al aangepast zijn. Dat hij zelfs in de UK goedkoper is, weten ze blijkbaar niet _O-

Inmiddels contact gehad met een Duitse Suzuki dealer, prijs nogmaals bevestigd gekregen, levertijd: 2 werkdagen. Even iets anders als 3 maanden.
 
Laatst bewerkt:
Als het verhaal van BV Nimag al klopt, dan denk ik eerder dat ze zelf genaaid zijn of zich hebben laten naaien door hun duitse collega's _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan