Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat betekent dat je zelf nog een wijzigingsformuliertje naar de RDW moet doen.
En de wielbasis moet laten aanpassen op kenteken.
 
Misschien heeft hij wel een inlegvel, dan zet je hem ook zo (kosteloos) op L4
 
Mannen! (had hem ook al in een ander topic gezet, maar staat hier beter)

Voor de liefhebber:
Een broer van me heeft nog een restauratieproject te koop. Het betreft hier een Jawa Laboheme-scooter met origineel zijspanframe. Er is geen bak bij, maar wel een 2e chassis waar je een bak van zou kunnen maken (zie voorbeeldfoto) de scooter heeft onlangs gelopen, en is redelijk compleet.
Er zijn ook nog wat extra onderdelen bij. Helaas heeft het hele gebeuren geen kenteken.
richtprijs 1250 euro voor de hele boel.

foto is als voorbeeld, dit is hem NIET
full



gr Willem
 
Er is geen bak bij maar wel een ander frame waar je een bak van kunt maken :? Die volg ik niet

En een foto van degene die het WEL is zou erg helpen met de verkoop denk ik zo.

zelf trouwens geen interesse
 
Ik zal wel eens wat foto's maken. De scooter heeft maar een klein frame , wat je ziet is de beplating en dat is uit een stuk. Daar zijn dus 2 van. Vandaar ook de voorbeeld-foto, als je goed kijkt zie aan de bak dat die gemaakt is van het plaatwerk van de scooter, al je naar de foto van Roger kijkt zie je dat de bak origineel is. Het zijspanframe is wel origineel, wat betreft extra onderdelen, dat zal hem zitten in een extra stuur , wieltjes en wat klein spul.....
 
Onderdelen zijn trouwens redelijk makkelijk te verkrijgen en niet duur. Om hem lopend te krijgen zit er een nieuwe carb op en nieuw zuigertje in de cilinder geloof ik
 
;( ;( Mijn garage staat al vol maar ooooooo wat had ik hier graag op gereageerd. Mooi van lelijkheid, aandoenlijk in eenvoud en lol voor 10!
 
Inderdaad! En stel je eens voor dat over een jaar of 10 mijn 2 dochters samen een ritje gaan maken op zo'n combi! Ik kan daar nu al lol om hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan