MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Ik lees net op de app van de NOS dat een automobilist een bekeuring heeft gekregen van
€ 147,= omdat hij een sticker van de NLvlag over het EUlogo op zijn nummerbord had geplakt.
Wellicht is het goed om het plakken van een MF sticker op het motornummerbord nog eens tegen het licht te houden.
Zelf rijd ik al zo'n jaar of 6 rond met "onze" sticker, omdat er toen nog geen jurisprudentie over bestond. Misschien zijn er zaken in die 6 jaren veranderd?
Wie er meer van weet of verstand van deze materie heeft, laat hij spreken.
 
Laatst bewerkt:
Een eventuele boete neem ik maar voor lief, want ik heb hem besteld voor op mijn kentekenplaat! Alvast een stapje naar eventueel het gespot-topic!
 
Laatst bewerkt:
Jeuh, weer spotbaar op de nieuwe fazer.

2ag9mis.jpg
 
HVAB makelaardij laat hierbij zien dat ze een trieste goedkoper spammer zijn. Past zo tussen de valse paspoorten en de Nigeriaanse scammers. Proficiat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees net op de app van de NOS dat een automobilist een bekeuring heeft gekregen van
€ 147,= omdat hij een sticker van de NLvlag over het EUlogo op zijn nummerbord had geplakt.
Wellicht is het goed om het plakken van een MF sticker op het motornummerbord nog eens tegen het licht te houden.
Zelf rijd ik al zo'n jaar of 6 rond met "onze" sticker, omdat er toen nog geen jurisprudentie over bestond. Misschien zijn er zaken in die 6 jaren veranderd?
Wie er meer van weet of verstand van deze materie heeft, laat hij spreken.
Vraag eens aan voormalig landelijk verkeersofficier Koos P. :+
 
Yep, sinds gister ook zo'n MF-sticker op de plaat. Ik wacht wel af wat de politie er van vindt, maar heb er alle vertrouwen in dat het wel los zal lopen. Als het goed is zijn ze volop bezig met allerlei andere belangrijkere zaken ...

full
 
Wat ben ik blij dat ik MF in mijn kenteken al zit. Iedereen die rond 22 januari een motor heeft aangemeld zou er ook 1 moeten krijgen :D
 
Yesss, en weer 1 die spotbaar is :-)

Heb hem vanmiddag op de kentekenplaat geplakt..
Eh ik bedoel ..... geen idee hoe ie er komt zal iemand er wel voor de lol opgeplakt hebben. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan