Harley Davidson XR1200

olie
filters
bougies

zijn besteld nu maar wachten tot alles binnen is en dan kunnen we weer knutselen
 
Laatst bewerkt:
Zie nu pas dat er weer gereageerd wordt in dit topic -O- De mijne staat al vanaf half november bij de chopperboer. Wordt zo nu en dan aan gewerkt en hopelijk eind deze maand weer ophalen *O*
 
:W dit afgelopen weekend mijn suzuki een beurtje gegeven en aankomend weekend is de XR aan de beurt hopelijk is de vorst snel een beetje weg en stoppen ze met strooien dan kan ik snel weer gewoon de HD pakken ipv de jap
 
Gisteren maar eens even op de motorbedrijf in Utrecht gekeken. Veel teveel mensen voor mn voeten en geen XR gezien....Dat hoeft volgend jaar niet weer. (Zeg ik elk jaar)
 
Motorbeurs. .. k#t tablet ook altijd met zn automatische invulling van woorden. :(
 
Maar wat plaatjes dan om dit topic een beetje in leven te houden?
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Bijna klaar....., seat wordt deze week op maat gemaakt. Body is vervangen door een op maat gemaakt kontje, geschikt voor 2 personen. Eenpersoons staat natuurlijk veel mooier, maar dan kan de vrouw nooit mee om ergens een terrasje te pakken. Verder nog een sidemount voor 't kenteken en de knipperlichten in het stuur. Schiet nog wel een totaalplaatje als 'ie echt af is, hopelijk over niet al te lange tijd!
 
Heb het geprobeerd maar tevergeefs. Is er geen directe link?
 
Nee, dat lukte me niet..., maar als je op de site van Mutha bent dan staat er rechts wel een linkje. Anders kijken bij lopende projecten dan kom je dr ook wel
 
Nog meer XR -bezitters die n plaatje willen posten van hun strijdros? Ben wel benieuwd waar iedereen op rijdt en of er aanpassingen gedaan zijn.....
 
hallo,
ik lees al een tijdje mee op dit forum, en heb sinds gisteren mijn eigen zwarte XR1200.
wat een fijne, sterke, mooie motor!
m'n eerste vraag:
wie kan mij zeggen hoe ik aan een werkplaatsboek kan komen?
een papieren of eentje om te downloaden.
ik hoor het graag,
alvast bedankt.
 
nog eens een poging om dit forum nieuw leven in te blazen,
of is er niets meer te zeggen of te laten zien..........?

ik heb in ieder geval nog wel een vraag:
is er iemand die ervaring heeft met het iets rauwer maken van het Remus-geluid?
bijvoorbeeld door de demper in te korten, of iets dergelijks.
en ja, de dBkiller is er uit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan