Crosstourer VFR 1200X

full

full

full

full


eindelijk gelukt _O-
 
Ja, mooi. Nu nog een stel mistlampen.
En als je nog eens foto's neemt moet je er eens ene nemen van de achterkant. Dan kunnen we de afstand zien tussen motor en koffers.
 
Ah, nu zie ik dat je de brede koffer hebt, dus voor 2 helmen. De 58 liter. En op de zijkant 2x 48 liter.
Krijg je de zijkoffers gemakkelijk open of komen de deksels tegen de topkoffer?
 
Ja het is de kleinere topkoffer, daar past 1helm in.
de foto vertekend iets.
de zijkoffers zijn 37 ltr.
ik had bijna de groter zijkoffers besteld maar dan wordt het veel te breed.
de deksels kunnen normaal geopend worden.
 
Ziet er netjes uit,
je kunt zo heel wat meenemen.
ik ga 27 maart een weekend naar de ardennen,
Eerste vakantie reisje dit jaar.
heb er zin in.
tot horens
 
Ik heb hepco en becker koffers, 40 liter... Locatie, Zwarte Woud. Geen topkoffer, wij gebruiken altijd bagagerollen.

IMG_2961-X2.jpg


Gs is van mijn meissie

IMG_5427-X2.jpg
 
Mooie motor mete vele extra's.
Ik had het al eens gelezen eerder in het forum.
Ook mooie koffers, de originele honda koffers vindt ik wat minder mooi staan persoonlijk.
 
Vandaag de 1000 beurt laten doen.
volgende week vrijdag naar de ardennen,
ik kan niet wachten. :]
Kijken hoe die het doet in bergachtig gebied.
moet wel genieten zijn als ik de berichten zo hoor links en rechts. *O*
 
Daar doet ie het geweldig. Lekker veel flipperen he, niet teveel op de automaat en laat die motorrem zijn werk goed doen.
 
ja ga ik doen, op de s stand en flipperen maar *D
kijken of ik mee kan komen met mijn maten met hun nieuwe gs-en.
zal vast goed komen, ik hou je op de hoogte. :]
 
Vandaag mijn verlaagde Touratech zadel binnen, stukje meegereden.

Eerste indruk, makkelijk nu met de voeten aan de grond.
Zadel is wel harder en de zithouding is goed voor mij.

wordt vervolgt, eerst maar eens echte lange stukken rijden.

snel telefoon piccie sorry voor de kwaliteit

full
 
Ik ben helaas niet zo lang met korte beentjes :')

Maar wel mooi dat ze 3 uitvoeringen hebben voor dit model, het originele model was net even te hoog voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Yep, dat is erg fijn dat er opties zijn. Ze hadden voor mij nog een extra hoog mogen hebben ook.
Dat harde ga je niet erg vinden.
 
Vanmiddag nog lekker gereden met mij pa.
verbruik 1op15,9

Ik heb nog geen problemen met mijn achterwerk, maar hoor graag jou bevindingen over het Touratech zadel op den duur.
veel plezier met je zadel. *D
 
Zeg, weet iemand eigenlijk waarom die topic niet bij "allroads" staat? Gelukkig is er zoiets als de zoekfunctie ;-)
 
Omdat de VFR1200X niet als Allroad in de markt is gezet door Honda, noch door de motorbladen. Ik heb gister een proefrit gedaan op een Triumph explorer, dat is wat mij betreft een hele fijne motor maar in dezelfde stijl en trend een allroad als de CT of een 1200GSALC...
 
Laatst bewerkt:
Mmm, vreemd. Zeer toer/weggerichtte hoogpoters (Multistrada, Tiger 1050, V-Strom, Versys...) staan toch in het deel allroad.

Alleen de CT staat expliciet bij toermotoren, terwijl er weinig of geen verschil is met hoger genoemde.
 
Ligt meer aan Honda, Leville. Honda heeft `m bewust niet zo op de markt gezet omdat ie dan in vgl met de concurrentie schril afsteekt (niet adventure genoeg, te kleine tank, te zwaar). De andere merken, tha, hun rekening. Ik doe met de CT alles wat ik met mijn GSsen gedaan heb...en ik ging er wel mee van de weg af in tegenstelling tot 90% van de GSrijders....
 
Terug
Bovenaan Onderaan