Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Alle sapjes ververst, nieuw oliefilter (chroom, op n zwart grijze R6 :)) nu nog nieuwe bandjes, voorvorkrubbers, remblokken achter, rim striping, bougies, luchtfilter en synchroniseren. Dure hobby dat motorrijden.. ;)
 
Alle sapjes ververst, nieuw oliefilter (chroom, op n zwart grijze R6 :)) nu nog nieuwe bandjes, voorvorkrubbers, remblokken achter, rim striping, bougies, luchtfilter en synchroniseren. Dure hobby dat motorrijden.. ;)

Bij Van iep gedaan gister?

Die probeerde mij vandaag ook n chromen olie filter aan te smeren iig :') _O-
 
De koppelingscilinder van de hydraulische koppeling Bandit 1200 gerepareerd . Deze had een lichte lekkage .
Bij nader inspectie bleek de rubberen afdichting van de koppelingscilinder z`n beste tijd gehad te hebben . Voorkomen is beter dan genezen dus het afdichting rubber vernieuwd en dan zie je goed het verschil tussen nieuw rubber en oud /verhard rubber . Had de koppelingsslang hoog gehangen zodat de remvloeistof in het potje bleef scheelt weer meer werk met ontluchten . Alles kuis gemaakt zag er weer als nieuw uit en de boel in elkaar gezet en ontlucht . FF testen met lopende motor op de hoofdstandaard of de versnelling goed ontkoppelt dat deed deze , testrit komt later want het is zoals gewoonlijk uiteraard weer @#$ :( kutweer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :9
 
Laatst bewerkt:
windschermpjes van onze motoren weg gebracht om ze te laten wrappen...ben zo benieuwd hoe die worden ;-)
 
Zwarte reflecterende rimstriping geplakt.

Foto zonder flits.
full


Foto met flits.
full


Foto zonder flits.
full


Foto met flits.
full


Zag dat ik ook nog even moet poetsen. :)
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe spiegels gemonteerd, en motor gewassen nadat ik door een grote plas modder ben gereden :)
 
Ben bezig geweest een kabelbreuk op te sporen maar tot dusver zonder succes. Heb een kabelbreuk in de richting aanwijzer van de rechter kant. Vandaag maar weer eens verder kijken of ik het kan oplossen.
 
Na 6 weken en 700 euro m'n motor opgehaald, lekker een stukje gereden, fotootje gemaakt voor The Riding Game, nieuwe accu erin gezet die ik nog had staan en lekker gepoetst...
 
Voorspatbordje in "glanzend zwart" gewrapped, maar met een paar bubbels erin :')

Voor:
20150317_181635_zpsteh7bibc.jpg


Na:
20150404_125556_zpst0uaty4s.jpg


De zijflanken ga ik ook nog op een later tijdstip gaan wrappen, nu nog geen zin in :+
 
Laatst bewerkt:
Ben juist bezig de mistlampen te vervangen, die nogal te lijden hebben van de iets te smalle deur van mijn stalling ... Ze zitten gemonteerd op de valbeugels. Heb nog geen beter alternatief gevonden.
 
Gewoon licht vervangen voor Xenon, de overige lampjes voor True Blue lampen... Die ng behoorlijk geel lijken naast die Xenon. Maar voor iemand die vrijwel alleen maar 's nachts rijdt een verademing om zoveel te zien.
 
Niets, nog steeds te koud vanmorgen, wel naar Startwin te Loenen geweest...eerste motorevent vh jaar dat wel.....oude meuk en demo op nieuwe spul waarbij het (duc) geluid ver te zoeken is.....

full
 
Laatst bewerkt:
Xenon (31e proefxenon) geinstalleerd op de SV, dat ging redelijk snel.
Resultaat is goed, maar de koplamp moest natuurlijk bijgesteld worden.
Xenon is toch minder krachtig dan ik dacht (op een motor toch, of het ligt aan de goedkope xenon.)
 
Ik heb reeds nieuwe ventieldoppen aangeschaft waaraan je gelijk kan zien wat de luchtdruk per band is

PS: mods, we kunnen hiermee elke uur mee doorgaan. Ik eis een PM met verklaring!
 
Rest van motor gewrapped, roestend hitteschild geverfd in het zwart, omdat die kleur het beste dekt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan