Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Hierbij de foto's van operatie taartschep en knippers.

Oude achterkant:
[afbeelding]

Taartschep eraf en knippers gemonteerd:
[afbeelding]

Onderzijde:
[afbeelding]

Voorzijde ook voorzien van andere knippers:
[afbeelding]

En het zijaanzicht:
[afbeelding]

Een super verbetering in slechts 1 uur tijd. De passing van de nummerplaathouder is perfect, kan deze dan ook aan iedereen aanraden. M.b.t. de knipperlichten: de GSX is voorzien van een 2 polig knipperlicht relais. Op de site van de leverancier is aangegeven dat er een 7-polige inzit. Dit klopt dus niet, heb inmiddels een ander relais besteld. Deze komt volgende week binnen.

Inmiddels alweer 400 zeer tevreden kilometers op de GSR gereden in 2 dagen!

Ziet er goed uit. :Y Maar een GSR? :N

Vandaag de hele middag gewacht op de kentekenplaathouder maar helaas. Morgen de motor in Luxemburg in gaan rijden voor een week en dan na de vakantie de taartschep er maar af :/

De GSX-S 1000 en de GSX-R1000 staan gezellig naast elkaar in de caravan in afwachting op het nieuwe avontuur *O* *O*
 
linkje staat erbij.

Die nieuwe kentekenplaathouder knapt die goed van op :}
 
Poll:

Voetsteunen achter demonteren en afdekking plaatsen i.p.v. buddyseat?

- Ja
- Nee

2015-05-09%2B13_41_09-Suzuki%2BSitzbankabdeckung%2BGSX-S%2B1000%2B_%2BF%2B%256015-%252C%2BYKV.schwarz.png
 
Laatst bewerkt:
Nog een soort van review, bij Visordown hebben ze al een week lang woon/werk en recreatie met een GSX-S gereden. Prima fiets en veel waar voor je geld maar de gas reactie bij lage constance snelheid schijnt niet zo fijn te zijn :'(

A week with Suzuki’s GSX-S1000
 
Laatst bewerkt:
Nog een soort van review, bij Visordown hebben ze al een week lang woon/werk en recreatie met een GSX-S gereden. Prima fiets en veel waar voor je geld maar de gas reactie bij lage constance snelheid schijnt niet zo fijn te zijn :'(

A week with Suzuki’s GSX-S1000
Ik denk dat het veel aan de emissie eisen etc ligt, een goede remap (grof) of een fuel controller (fijner) zoals een power commander etc en je kunt het waarschijnlijk wel geheel wegkrijgen.

Ik had het zelf niet zo in de gaten tijdens de proefrit, voelde hetzelfde aan als een standaard 1000K7 toen, van geheel gas dicht naar een klein beetje gas was lastig zonder hik, maar verder vraagt het ook wat gewenning denk ik :)
 
Wat een geweldige machine :Y Ben m aan het inrijden in Luxemburg en omgeving. Je kunt het slechter treffen.... O-)

Geeft veel vertrouwen, stuurt heerlijk de bochten door en genoeg power om mijn verkering bij te houden met z'n GSX - R 1000 8-)


Geen seconde spijt dat ik mijn GSX-R 750 heb ingeruild. Het enige nadeel dat die glimlach niet van mijn gezicht af gaat....
 
Wat een geweldige machine :Y Ben m aan het inrijden in Luxemburg en omgeving. Je kunt het slechter treffen.... O-)

Geeft veel vertrouwen, stuurt heerlijk de bochten door en genoeg power om mijn verkering bij te houden met z'n GSX - R 1000 8-)


Geen seconde spijt dat ik mijn GSX-R 750 heb ingeruild. Het enige nadeel dat die glimlach niet van mijn gezicht af gaat....
ideaal daar inrijden, gaaf ! :}

Dure spul is al van de bmw, van de week te koop zetten dus het kan snel gaan.
Als het me te lang duurt dan kan ik hem nog inruilen, ik kreeg er geen verkeerde prijs voor.

Mocht iemand dus iemand weten die een S1000RR zoekt, doorsturen naar mij ;)
 
Laatst bewerkt:
ideaal daar inrijden, gaaf ! :}

Dure spul is al van de bmw, van de week te koop zetten dus het kan snel gaan.
Als het me te lang duurt dan kan ik hem nog inruilen, ik kreeg er geen verkeerde prijs voor.

Mocht iemand dus iemand weten die een S1000RR zoekt, doorsturen naar mij ;)
Heb jij eigenlijk die S1000R overwogen te kopen?

En dan nog een vraag aan iedereen.
Ik als wat oudere zat te denken aan die F vanwege de windbescherming maar ik vind hem niet zo mooi. Is er al wat in de handel qua ruitjes voor de naked versie?
 
Heb jij eigenlijk die S1000R overwogen te kopen?

En dan nog een vraag aan iedereen.
Ik als wat oudere zat te denken aan die F vanwege de windbescherming maar ik vind hem niet zo mooi. Is er al wat in de handel qua ruitjes voor de naked versie?
Niet echt, ik heb zo goed als altijd suzuki gereden.
Dik tevreden van, toen de 1000K8 werd gestolen moest ik weer iets anders kopen.
De 1000K9 was al even op de markt maar ik vond het na 2x een 1000K7,K8 tijd voor iets anders.

Toen de bmw gekocht, dik tevreden van ook maar niet mijn merk.
Wil nu naked gaan rijden en dus gelijk een mooie kans om terug te gaan naar Suzuki.
Eerst hadden ze niet veel, het was een GSR, GSX1400 of een B-king maar niks a la Z1000, CB1000R etc. Nu dus wel dus ik wil gelijk van die mogelijkheid gebruik maken :)

Wat ik wel jammer vind, of misschien begrijpelijk in de naked markt is dat Suzuki wel met accessoires komt maar niet echt met gave opties zoals BMW, ik heb nooit een alarm gewild op de Suzuki, geen zin om achteraf dit te monteren. bij BMW kun je ze fabrieksaf laten monteren en dan werkt het ook gewoon prima, of een Quickshifter.
Nu heb je die laatste niet nodig, zeker op straat niet maar ik kan je vertellen dat het toch wel gaaf is, zeker met een open uitlaat :9~ 8-)

De S1000R vind ik kwa koplamp ook niet echt fraai, nee het wordt een GSX-S1000 :Y
 
Niet echt, ik heb zo goed als altijd suzuki gereden.
Dik tevreden van, toen de 1000K8 werd gestolen moest ik weer iets anders kopen.
De 1000K9 was al even op de markt maar ik vond het na 2x een 1000K7,K8 tijd voor iets anders.

Toen de bmw gekocht, dik tevreden van ook maar niet mijn merk.
Wil nu naked gaan rijden en dus gelijk een mooie kans om terug te gaan naar Suzuki.
Eerst hadden ze niet veel, het was een GSR, GSX1400 of een B-king maar niks a la Z1000, CB1000R etc. Nu dus wel dus ik wil gelijk van die mogelijkheid gebruik maken :)

Wat ik wel jammer vind, of misschien begrijpelijk in de naked markt is dat Suzuki wel met accessoires komt maar niet echt met gave opties zoals BMW, ik heb nooit een alarm gewild op de Suzuki, geen zin om achteraf dit te monteren. bij BMW kun je ze fabrieksaf laten monteren en dan werkt het ook gewoon prima, of een Quickshifter.
Nu heb je die laatste niet nodig, zeker op straat niet maar ik kan je vertellen dat het toch wel gaaf is, zeker met een open uitlaat :9~ 8-)

De S1000R vind ik kwa koplamp ook niet echt fraai, nee het wordt een GSX-S1000 :Y

Begrijpelijk verhaal wat je zegt over je voorkeur voor Suzuki.

Ik vind het nou juist wel mooi dat de GSX S niet teveel poeha heeft wat je eigenlijk verplicht bent te kopen zoals die daar zijn bij die S1000R. Je hebt het in feite niet nodig zoals je ziet bij de Suzuki waar iedere testrijder dik tevreden is over de vering bijvoorbeeld.
Maar ik snap je als je zegt dat wanneer je wel iets wilt dat het dan moeilijker is om iets te zoeken wat zonder problemen past en werkt.
 
En hij is binnen:

2015-05-13%2B19.45.02.jpg


Originele pijp eraf
2015-05-13%2B19.45.22.jpg


1e deel erop:
2015-05-13%2B20.17.39.jpg


En klaar is kees
2015-05-13%2B20.57.09.jpg


Zal van de week even een flimpje posten met geluid *D
 
gistern kentekenplaathouder binnen gekregen.
is universele met grote grondplaat(bevestigingsplaats onder buddy)
aan lange zijde 56 mm afgezaagd (beide zijden)
4 nieuwe M6 gaatjes boren vanuit hart plaat.
na 1 uurtje geheel tevreden met resultaat en dat voor 37 euris.
is wel van ijzer en niet van alu.
besteld bij motoport.
kan alleen nog geen fotos uploaden van resultaat,volgt nog
Link houder =
nl_NL


is de Booster http://www.motor-forum.nl/global/smileys/kwijl.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan