MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

sticker is binnen:

large



thnx!
 
Laatst bewerkt:
Zo,net even 3 besteld,hoop ze snel te kunnen betalen,en ontvangen.Op naar het gespot topic,haha. Wat de dienders er van vinden,boeit me weinig...Rij zelf altijd omgeving Rotterdam/Hoekse Waard/Voorne Putten,zwarte SV650S, Groetjes,Coert.
 
Zo,net even 3 besteld,hoop ze snel te kunnen betalen,en ontvangen.Op naar het gespot topic,haha. Wat de dienders er van vinden,boeit me weinig...Rij zelf altijd omgeving Rotterdam/Hoekse Waard/Voorne Putten,zwarte SV650S, Groetjes,Coert.
Dan zal ik eens opletten of ik je zie ;) Ik woon in de HW, vandaar.

Rij zelf een oranje SV650s met sticker en een rode Multistrada nog zonder sticker. maar die ga ik zo even bestellen ;)
 
Dat is toevallig,ik woon ook in de HW,Puttershoek. Komen elkaar dan vast wel eens tegen,of een ritje misschien eens afspreken? Ze zijn wel snel hier zeg,zondag besteld,maandag had ik al mail,en gelijk betaald. Ik hoop ze snel binnen te hebben. Heb trouwens ook een maatje in Oud-Beyerland met een Duc,een 400SS Nuda. Klinkt lekker. Coert.
 
Stickers waren vanmiddag binnen,Tnx. Had niet verwacht,dat ze zo snel kwamen,vanwege de probleempjes met het forum,Ruud,bedankt! Vanavond even plakken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan