CR500 info en pics - Deel 9 2 smokers Rock!

Nee, dat is deze.

full
 
de maten hebben ze daar sowieso fout, de bouten bij 90-91 staan in een rechthoek, niet in het vierkant. bij 89 staan ze ook in een rechthoek meen ik, denk dat alleen de plastic kap die in je schijf zit niet meer past op de 90-91 schijf.

Mocht je de 90-91 schijf van outlaw willen kopen, die hebben het ook fout, die past sowieso niet bij jou.
 
stuur de honda code even die in je naaf staat (KZ4 bijvoorbeeld), dan kan ik kijken wat je nodig hebt, en of ik dat heb :]
 
stuur de honda code even die in je naaf staat (KZ4 bijvoorbeeld), dan kan ik kijken wat je nodig hebt, en of ik dat heb :]

zal vanavond even kijken :)

Weet iemand wat het verschil is tussen de 89 en 90 koppeling? Ik kan op cmsnl zien dat er van 7 naar 8 platen word gegaan. Nu heb ik 8 platen in het huis zag ik, is het huis dan aangepast of is er het een en ander overgezet? kan ik 90'er platenset bestellen?

Cilinder gaat vandaag nog weg naar ATM:)
 
Bij ATM kun je via mij eventueel wat korting krijgen, mocht hij nog niet weg zijn ;-)

als je al 8 platen in de koppeling hebt kun je gewoon 1990 setje bestellen inderdaad, heb ik eventueel ook een paar opties voor op voorraad!
 
Nou, de zuiger van mijn cr is gescheurd aan de inlaatkant..

Iemand hier die een goed bedrijf weet voor een nieuwe zuiger en de cilinder laten boren? Ook ivm de uitlaatspijl..

Welk merk zuiger is aan te raden? Ik dacht aan een wiseco, of misschien wossner?
 
ATM levert ook zuigers. Ze kunnen dan meteen op de juiste zuigerspeling je cilinder boren. Ik heb de laatste x een Wiseco genomen, die doet het tot nu toe goed.
 
Is cmx racing in zaltbommel wat?

ik heb daar vandaag contact mee gehad, en ook al eerder wat gekocht, kwam allemaal wel goed over.

Hij zegt wel dat een prox zuiger voor wat ik ermee doe goed is, maar wiseco kan tegen meerprijs ook.

Hij vraagt voor boren, honen, spijl terugleggen, afwerken, zuiger, smallendlager en toppakkingset +-250 euro, met wiseco zou dat rond 300 worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan