Donateur van MF worden?

Laat maar zitten verder, ik heb alweer spijt van mijn steun aan dit forum.
Ik ben weg hier.
Vanwege de problemen met de servers van de afgelopen tijd heeft het verwerken van de donaties even stilgelegen. Onze prioriteit lag op het werkend krijgen van het forum.

Jammer dat je zo denkt te moeten reageren. Stuur even een bericht met je gegevens (zoals rekeningnummer), dan krijg je je geld direct retour.
 
Ik heb op 12 mei mijn donatie gestort maar sta nog steeds als geen donateur te boek.

Ik ga het even uitzoeken

~[edit] Om een of andere vage reden had het bestelsysteem 2 nicknames door elkaar gehaald. Gecorrigeerd. En dank voor de donatie!
 
Laatst bewerkt:
Door vakantie wat later pas over kunnen maken... zit nu de hele week al tegen reclame aan te kijken, best irritant als je het zonder gewend bent :P

Maandag weer een schoon scherm verwacht ik zo ;) :)
 
Wegwezen,oma!! Ik heb me gisteren ook aangemeld,wil donateur worden van dit forum,waar ik al heel lang mee lees,en een paar maanden geleden lid van ben geworden. :) Ik hoop dat ik gouw een mailtje terugkrijg,over hoe en waar te betalen,lees hier iedere dag eigenlijk wel een tijdje,en steun jullie forum graag.Groetjes,Coert. :W
 
Wegwezen,oma!! Ik heb me gisteren ook aangemeld,wil donateur worden van dit forum,waar ik al heel lang mee lees,en een paar maanden geleden lid van ben geworden. :) Ik hoop dat ik gouw een mailtje terugkrijg,over hoe en waar te betalen,lees hier iedere dag eigenlijk wel een tijdje,en steun jullie/mijn forum graag.Groetjes,Coert. :W
 
Zo,mailtje gekregen,en gelijk de donatie overgemaakt.. *O* Ik hoop dat je het nog kunt verwerken,anders wens ik je in ieder geval een fijne vakantie,groeten,Coert. :)
 
Niks met Oma te maken, als ik donateur wil worden dan bepaal ik dat zelf wel. Zie de email wel komen met de betaal info. :]
 
Zo betaald. Little whistle of a penny zou Louis van Gaal zeggen. :+

Nou keek al reclamevrij, met dank aan AdBlock Plus.
 
Laatst bewerkt:
Zal effe een keer tijd worden ook dat ik ga doneren. In alle eerlijkheid: ik ben een adblock user dus had al geen last van de banners, maar ben dus wel al jaren een freeloader eerste klas hier :/ Ik betaal normaal gesproken graag voor wat ik gebruik, maar heb een hekel aan reclame, dus kom maar op met die informatie.
 
Ik ben ook MF donateur. maar zie momenteel banners, in mijn scherm.

Als het script vanavond draait, is het dan morgen weer goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan