Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

hey

Ik ben een nc30 aan het klaarzetten om met de crmb mee te rijde .Bij het alles nalopen heb ik gemerkt dat de bevestiging van de achterrem aan de swingarm gebroken was heeft iemand er 1 liggen dat weg mag voor een prijsje contacteer me pb. ( op foto nr 7 )
full



Alvast bedankt Jeroen
 
Beste VFR-ers, ik heb een fireblade 900 rr uit 95, maar er zit een achterbrug op van vfr 750 sc36. Nu wil ik achterspatbord of hugger aanschaffen. Iemand hier ervaring mee? bestaan er losse spatborden die ik pasklaar er op kan zetten of word dat dan meteen zo'n hugger compleet.?
 
Beste VFR-ers, ik heb een fireblade 900 rr uit 95, maar er zit een achterbrug op van vfr 750 sc36. Nu wil ik achterspatbord of hugger aanschaffen. Iemand hier ervaring mee? bestaan er losse spatborden die ik pasklaar er op kan zetten of word dat dan meteen zo'n hugger compleet.?

Denk dat je in verkeerde topic zit met je vraag. Dit is 400 topic. Er is een 750 topic voor VFRs. Maar ik begrijp je niet goed. SC36 is een Firestorm VTR1000 en heeft DSSW (normaal, dubbelzijde opgehangen) achterbrug, bij een VFR750 is dat SSSW (enkelzijdig). Welk type heb je precies op je fireblade gemonteerd (bouwjaar) ?

Hier een voorbeeld van een fabrikant waar je het e.e.a. kan nazoeken qua huggers.
Mits er nog ruimte is onder het achterspatbord onder je achterzitje zou je zo een hugger voor desbetreffende achterbrug kunnen aanschaffen en kunnen monteren zonder verdere problemen.

Pyramid Plastics Online - VFR750 Huggers Accessory Listings
 
Denk dat je in verkeerde topic zit met je vraag. Dit is 400 topic. Er is een 750 topic voor VFRs. Maar ik begrijp je niet goed. SC36 is een Firestorm VTR1000 en heeft DSSW (normaal, dubbelzijde opgehangen) achterbrug, bij een VFR750 is dat SSSW (enkelzijdig). Welk type heb je precies op je fireblade gemonteerd (bouwjaar) ?

Hier een voorbeeld van een fabrikant waar je het e.e.a. kan nazoeken qua huggers.
Mits er nog ruimte is onder het achterspatbord onder je achterzitje zou je zo een hugger voor desbetreffende achterbrug kunnen aanschaffen en kunnen monteren zonder verdere problemen.

Pyramid Plastics Online - VFR750 Huggers Accessory Listings


Ah ik vond het al.vreemd dat dit een topic was voor 2 soorten motor. Bedankt voor het wijzen er op. Ik heb deze zo gekocht en hem gevraagd wat er voor brug op zit. Hij zegt een sc36. Ik weet iig dat het een enkelzijdige ophanging is. Meer niet. Ik heb plaatst genoeg onder de achterkant. Maar moet wel weten welke hugger voor welk type motor ik moet kopen.
 
Hey jongens,

Bij het onderhoud van m'n NC24 kwam ik er achter dat de vacuumschuiven maar half open kunnen?!
De motor rijdt verder normaal en haalt de 200+

Ik heb weinig zin om de carbs te liften (i.v.m. nieuwe inlaatrubbers etc), maar vroeg mij af of er nu een deels versleten 25KW kit in kan zitten, of dat het normaal is dat de membramen maar half openen.
 
Laatst bewerkt:
Hey jongens,

Bij het onderhoud van m'n NC24 kwam ik er achter dat de vacuumschuiven maar half open kunnen?!
De motor rijdt verder normaal en haalt de 200+

Ik heb weinig zin om de carbs te liften (i.v.m. nieuwe inlaatrubbers etc), maar vroeg mij af of er nu een deels versleten 25KW kit in kan zitten, of dat het normaal is dat de membramen maar half openen.

Hoe heb je dat gecontroleerd ?

Dit kwam ik laatst tegen in de NC 24 van een kennis.
Hier kon gasschuif kon echt niet erg hoog komen.

full

full

full



full
 
Laatst bewerkt:
Dankzij een tip vam Thierry heb ik zaterdag een heel aardig reserve kuipsetje gehaald voor mijn NC30. Wat ik nog graag zou hebben is een goede, originele onderkuip (liefst al in "mijn" kleur). Natuurlijk ga ik heel goed MP en ebay in de gaten houden, maar als iemand er toevallig 1 voorbij ziet komen, hou ik me aanbevolen.

Ohja, dat geldt ook voor een aantal stickers. In ieder geval het "Forza V4" stickertje op de voorste zijkanten.

Thierry nog bedankt voor de tip!

Edit: de Forza V4 stickers gevonden! In mijn kleur (zwart Forza, wit V4) ook nog. $21 ex verzendkosten, kolere...
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je dat gecontroleerd ?

Dit kwam ik laatst tegen in de NC 24 van een kennis.
Hier kon gasschuif kon echt niet erg hoog komen.


Met een schroevendraaier heb ik de schuiven bediend om te kijken of ze zich alle vier goed / hetzelfde gedragen. Het feit dat ze echter maar half open kunnen, en het "halve" vermogen theoretisch 22 KW is, doet mij vermoeden dat er in het verleden met deze carbs gespeeld is.

Verder heb ik er geen negatieve gevolgen van ondervonden, maar ik wil over het algemeen m'n fietsen gewoon standaard hebben. Wat raad jij aan?
 
Met een schroevendraaier heb ik de schuiven bediend om te kijken of ze zich alle vier goed / hetzelfde gedragen. Het feit dat ze echter maar half open kunnen, en het "halve" vermogen theoretisch 22 KW is, doet mij vermoeden dat er in het verleden met deze carbs gespeeld is.

Verder heb ik er geen negatieve gevolgen van ondervonden, maar ik wil over het algemeen m'n fietsen gewoon standaard hebben. Wat raad jij aan?
Er zit blijkbaar toch iets in de weg dat volledig openen blokkeert. (of toch een begrenzing of er zit iets verkeerd).

Ik zou de carbs uit elkaar(lLaten) halen en ultrasoon reinigen.
Daarna ken je ze niet weer.
 
Zaterdag wordt een grote dag. Niet voor mij :( maar voor iemand anders :9~
Deze rechtse RVF gaat verhuizen.

full

full


Heeft zojuist een grote onderhoudsbeurt ondergaan. ( kleppen gesteld, carb ultrasoon gereinigd afgesteld en synchroon gezet.

full

full

full


En natuurlijk heel mooi gepoetst.

full

full


full

full


Iemand kan al een week lang niet goed meer slapen. _O- :z }) :+ :) 8-)
Nog drie nachtjes slapen *O* *O* *O*

full



En hoezo niet met een RVF door de bergen :9~


Ik hoop wel dat de koper zich zaterdag meldt. Heb alleen maar contact gehad via de mail. :+ *D ;) :)

En ik reken op iets lekkers voor bij de koffie :9~ :9~ :9~

full
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag wordt een grote dag. Niet voor mij :( maar voor iemand anders :9~
Deze rechtse RVF gaat verhuizen.

Iemand kan al een week lang niet goed meer slapen. _O- :z }) :+ :) 8-)
Nog drie nachtjes slapen *O* *O* *O*

Ik hoop wel dat de koper zich zaterdag meldt. Heb alleen maar contact gehad via de mail. :+ *D ;) :)

Naaah, kom ik terug na al die tijd, verkoop jij een NC35!!! Ik hoop maar dat hij naar een goed huisje gaat... Liefhebber? :+
 
Naaah, kom ik terug na al die tijd, verkoop jij een NC35!!! Ik hoop maar dat hij naar een goed huisje gaat... Liefhebber? :+

Ja, dat hoop ik ook. Want als ik merk dat die man er niet netjes mee omspringt, haal ik 'm zo weer terug :Y :Y

Maar lieverd, *D jij hebt al die tijd ook nooit meer iets van je laten horen. Een RVF komt echt niet uit zichzelf naar je toe. Jammer dat het nu te laat is. '(
Heb nog wel een RC 30 voor je in de aanbieding!!
 
Laatst bewerkt:
Mijn been ligt nog in de kreukels, maar als ik een RC30 kan ophalen dan kan ik ineens weer zó motorrijden!
 
Mijn been ligt nog in de kreukels, maar als ik een RC30 kan ophalen dan kan ik ineens weer zó motorrijden!

Ja, een RC 30 is beter dan welke arts dan ook :P
Alleen was de boodschap niet aan jou gericht :z

Bovendien, scooters aan stront rijden en dan op een RC 30?? Nee, moet er niet aan denken. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan