Het grote Honda X-11 topic deel 2

Sloffen wat heeft in ieder er onder liggen überhaupt?
Wil me gaan oriënteren voor nieuwe bandjes namelijk

Ik heb vorige week weer nieuwe bandjes laten monteren, Bridgestone T30 GT, alweer het derde setje van dit type band. Mij bevallen ze prima, veel beter dan de Michelin banden die ik er een keer onder heb gehad. Die zorgden naar mijn idee voor te veel beweging/onrust in de motor bij het nemen van snellere bochten, wat volgens de experts te wijten valt aan het veel slappere karkas.
 
Hi
Ook ik ben sinds een goede maand de trotste bezitter van X-11.

Ben nieuw hier op het MF maar zit al best een tijdje mee te lezen, of als ik wat informatie zoek kom ik vaak hier terecht... :-)

Maar goed ook een X11 dus; Hoe ik bij die motor terecht kwam.. gewoon via een advertentie op zeelandnet.. Mijn 1ste reactie was echt van WTF is dat voor een ding, nog nooit eerder gezien maar was gelijk verkocht.. En zeker toen ik bij die motorzaak langs ging en hem voor het 1st in het echt zag was ik helemaal hoteldebotel ervan... Maar ja toch een beetje twijfel; heb nog niet zo heel lang m,n motorijbewijs en zo,n fiets heeft toch een bak vermogen.... A,fijn lang verhaal kort. Na 2 weken twijfelen hem gekocht... en nu: een maand en 2500km verder alleen nog maar trotser op m,n fietsje..

Dus in zeeland rijd er ook 1.. (ben nog geen andere tegen gekomen;)

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en welkom op het X11 topic!

Ik kom regelmatig vanuit Gelderland naar Zeeland gereden op de motor, om even wat familie te bezoeken! Blijf er dan vaak gelijk een weekend, om daar de wegen onveilig te maken :] ;) Regio Goes.
 
Zijn er in de kop van Noord-Holland nog meer X-11 rijders of ben ik de enige sinds de man uit Warmetuut de zijne plat gelegd heeft?

Kom ook wel eens bij Mad-racing :Y

Ik kwam gister een collega tegen die iemand kent die er een heeft :Y Een Limburger natuurlijk *D

Welkom hier!

Volgens mij heb ik van die man een instelbare Wilbers schokbreker overgenomen. Die had zijn X platgelegd, en deed hem naar de sloop. Kwam uit die regio, en was ook klant bij mad racing.
 
De superieure wegligging en de goede dempers dragen ook al niet bij aan de snelheidsbeleving :N Ik hoop dat ik er aan gewend raak vóór ik post krijg van CJIB...

Vraagje; hoe verstel je de koplamp eigenlijk? Hij schijnt nu ongeveer een meter voor het voorwiel.
En ik moet er van de week om 4:15 mee weg...
Enneh; Hoe kom ik aan een handboek/owners manual? Het heeft wat om te weten wat de bandenspanning moet zijn...

Ik ben in het bezit van het digitale wp handboek van de X, engelse versie.

Als jij me je mail adres geeft, evt via pm, ga ik een poging wagen het je toe te sturen!
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier!

Volgens mij heb ik van die man een instelbare Wilbers schokbreker overgenomen. Die had zijn X platgelegd, en deed hem naar de sloop. Kwam uit die regio, en was ook klant bij mad racing.
Dat zou heel goed kunnen :Y Helaas ben ik hem nooit tegengekomen :N
Zal er wel eens naar vragen als ik weer eens bij Mark en Annemiek kom
 
Ja hoor, het handboek is binnen. *O* Heb het meteen op twee geheugensticks en een CD gekopieerd, en voor alle securiteit ook op de Nas gezet.

Heel erg bedankt :Y
 
Graag gedaan!

Mochten er meer mensen om het wp handboek verlegen zitten, laat je mailadres achter in pm, dan zorg ik dat je het toe gestuurd krijgt.
 
Na een aantal weken van afwezigheid op het mf, is het bij terugkomst leuk om te zien dat er weer een beetje leven in dit topic zit! *O* Het is immers meerdere malen dood en begraven geweest. ;(

Voor degenen die hier nieuw zijn, mocht je graag met een foto van jouw X in de OP prijken, post een piccie van jouw X, dan maak je na een zorgvuldige screening door een uitermate vakbekwame 1 man sterke jury, 100% kans in de OP terecht te komen! ;)
 
Laatst bewerkt:
En heb geeneens echt rustig gereden; pittig sneller optrekken als met mijn ouwe fiets, stukkie 200+ gedaan (je wilt het toch eens uitproberen), keer of wat mee naar mijn werk geweest (is maar acht km, meestal ga ik op de trapfiets)
 
Vandaag voor het eerst getankt; 306km op bijna 20 liter. Viel me nix tegen *D

Knap gedaan stationair door de straat heen geduwd.
Sinds de nieuwe voorvork veren en beurtje gedaan te hebben en schoonmaken k&n filter is de fiets niet meer zo zuinig.

Of zou dat ergens anders aan liggen *D
 
Zomaar een vraagje he. Hebben jullie ook zo,n last van de wind die precies op en onder je helm slaat? Ik wel namelijk... Hier in zeeland waait het bijna altijd en met maar een klein beetje tegenwind word m,n helm zo hard op m,n kop gedrukt dat de groeven in m,n voorhoofd staan. en dan het lawaai.. Hoor alleen maar wind, en dat dan KEIhard.. Nou heb ik al zitten kijken voor een schermpje, Maar is er een bepaald merk/type wat mooi op een X11 past?? Tip iemand? dank U
 
Koop een halm met een kipflao of doe een mof om.
Wie z'n moeder? Wat bedoel je?
En wat heeft die Duitser ermee te maken? :+

Ik denk dat een halm een helm moet zijn, een kipflao een kinflap, en dat de mof een colletje moet zijn.......
Maar toch bedankt voor je reactie hoor...... |(
 
Nou heb een helm met een kinflo (haha) en oordoppen in, en nakedbike nekspieren zat!! Maar buiten dat; borstkas vrij van wind, maar het gaat zo floep via m,n kin m,n helm in.. (vandaag nog extra op gelet) Maar goed puig dus? zal zo eens kijken.. het schijnt dat schermpjes van een cb900 hornet ook netjes passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan