Deventer en omstreken #3

:W

Weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben.

Hoe is het hier?

Heb me helaas weinig met de motor bezig gehouden, behalve natuurlijk schoon en in conditie houden ;)
Ik hou mezelf nu voornamelijk op conditie door te mountainbiken.

Helaas ga ik dus de motor verkopen -O-
Ik rijd te weinig en dan is het zonde geld om zo'n mooie motor thuis te hebben staan.

Ik stop niet met rijden, ik wil een oude offroad voor weinig kopen en opknappen om toch een beetje te kunnen spelen. Daarnaast wil ik één keer per jaar wel een weekendje Eifel o.i.d. doen en dan de motor Huren :]

Te Koop mijn mooie R1 uit 2005 met superbikestuur ombouw:

Te koop: Speciale Yamaha YZF-R1 2005 met superbike stuur

full


Mochten er geïnteresseerden zijn dan hoor ik het graag.
 
Mooi ding maar het spaarvarken heeft anorexia hiero, hoe zit zo iets, rechtop of?
Heb voor mijn huidige motor een FZ1 van 2007 gehad maar lang getwijfeld daarvoor om zoiets als een R1 met superbikestuur aan te schaffen, blijft toch mooi😊
 
Mooi ding maar het spaarvarken heeft anorexia hiero, hoe zit zo iets, rechtop of?
Heb voor mijn huidige motor een FZ1 van 2007 gehad maar lang getwijfeld daarvoor om zoiets als een R1 met superbikestuur aan te schaffen, blijft toch mooi😊

Dank!
Je zit inderdaad behoorlijk rechtop, zeker gezien de standaard R1 zithouding.
Het is en blijft natuurlijk wel een R1, dus de houding is wel sportiever omdat bijvoorbeeld de stepjes veel hoger zitten dan bij een FZ1. Ook kun je veel scherper sturen, dit merk je met name bij op en afritten van de snelweg (veel vloeiender) en met veel korte bochten en haarspeld bochten zoals in de Eifel. Je kunt deze bochten veel gecontroleerder door en wel lekker op het vermogen.
Het voordeel van rechter op zitten is dat ook gewoon in 30 en 50 km zones prettig kan rijden zonder last van de polsen en meer controle over de motorfiets.

full
 
mensen, het wordt volgende week weer mooi weer!

Gaan we een stukje rijden? Dinsdag 9, of woensdag de 10e?
 
Ik rij gewoon hoor, verdeel mijn tijd over twee motoren maar mag van mijzelf even niet met de zwarte naar het werk.

Ik rij alleen op rare tijden. Ik ga bij voorkeur een dijkrit doen als het schemert of als het hard waait.

Woon-werk zit bij mij ook andere tijden :)

db
 
Tuono is uit de tijd...... Helaasch..

Paar weken geleden een onbedoelde ontmoeting gehad met de zijkant van een oto... Tuono TL, ik redelijk goed vanaf gekomen. Lig alleen thuis met een dikke knie (vermoedelijk kruisbanden). 15 juli controle.. Maar heb iets om de tijd te doden, kwijlen;

fotootje van mijn nieuwe aanwinst:

11329884_774070656041014_4802855156766301872_n.jpg



komt vanzelf een OP-waardig plaatje, maar nu nog even niet... eerst de knie de nodige rust blijven geven en dan eeeeindelijk weer rijden.

best een lijdensweg als zo'n fiets bij de deur staat....... :X B|
 
Tuono is uit de tijd...... Helaasch..

Paar weken geleden een onbedoelde ontmoeting gehad met de zijkant van een oto... Tuono TL, ik redelijk goed vanaf gekomen. Lig alleen thuis met een dikke knie (vermoedelijk kruisbanden). 15 juli controle.. Maar heb iets om de tijd te doden, kwijlen;

fotootje van mijn nieuwe aanwinst:

[afbeelding]


komt vanzelf een OP-waardig plaatje, maar nu nog even niet... eerst de knie de nodige rust blijven geven en dan eeeeindelijk weer rijden.

best een lijdensweg als zo'n fiets bij de deur staat....... :X B|

de koning is dood.. leve de koning
en beterschap met de schade.. waar is het gebeurd?
 
Ja, zo voelt het wel 😄

Dank je!

Laren richting Bathmen, binnendoor. Net Laren uit..
 
Geheel offtopic maar ik probeer het toch even...

Wonen nog niet zo lang in Apeldoorn en hebben nog geen weet van "mannetjes", dus weet iemand een adres voor houtkachelhout, berk, beuk, essen of eiken in de buurt, tegen een redelijke prijs, hebben helaas geen aanhanger of trekhaak...
 
Terug
Bovenaan Onderaan