GESTOLEN: Honda VFR750F '96

gtmpdl

Rookie
16 jun 2015
10
0
Groningen
Nieuw lid van MF, sorry voor het niet introduceren maar afgelopen nacht (16 juni tussen 02:00 en 10:00) is mijn VFR gestolen. Ik snap niet zo heel goed hoe dit forum werkt maar als iemand het in het juiste mapje zou kunnen zetten zou het fantastisch zijn.

Waar: Tuinstraat te Groningen, thv het Schuitendiep (Dinercafe Diep)
Wanneer: tussen 02:00 en 10:00 op 16 juni
Wat: mijn rode RC36-2, '96 VFR 750 KMstand 49.999 kenteken MD-DR-93
Bijzonderheden: Was in zeer goede staat, voorzien van scottoiler en BSM Vampire Carbon hooggeplaatste uitlaat.

Ik probeer een paar fotootjes toe te voegen.

zT06p8r


Alvast bedankt voor alle aanwijzingen! Er mag ook gebeld worden op 06-11142184.
 
Kak man, al weer 1 in Groningen. begin me een beetje zorgen te maken over onze motoren buiten...

Hoe had je hem op slot? (niet om te zeggen dat je het beter had moeten doen, maar ter info wat ze nog wel en niet tegen houdt.)

Ik hou mijn ogen open in ieder geval.
 
Bleh, gaat hard, mijne was ook al gejat (gelukkig wel teruggevonden)

Ik durf hem nergens meer neer te zetten zonder ketting :(

Hoop dat ie nog snel terugkomt! En dat ze bij jou de daders wel weten te pakken..
 
Laatst bewerkt:
Kak man, al weer 1 in Groningen. begin me een beetje zorgen te maken over onze motoren buiten...

Hoe had je hem op slot? (niet om te zeggen dat je het beter had moeten doen, maar ter info wat ze nog wel en niet tegen houdt.)

Ik hou mijn ogen open in ieder geval.

Ik had hem helaas alleen op stuurslot + ketting, niet ergens aan vast. Tja.

Bedankt voor de reacties allen!
 
Zoek in de buurt tussen struiken e.d., de transalp van afgelopen week stond ook in de struiken, om later opgehaald te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan