Gestolen: BMW S1000RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

ptrb

MF veteraan
3 mrt 2009
1.051
1
Steenwijk
Hallo Alle,

Helaas gisteren het ergste gebeurd met mijn BMW.
Een man kwam hem kopen, heeft zijn rijbewijs en gegevens achter gelaten helaas kwam hij nooit meer terug van de proefrit.
Daarna bleek alles vals te zijn!


Foto van de motor is bijgevoegd! Ik hoop hem echt nog te vinden!
Fotos van de man ook! Verkopers pas op!


Groetjes,
Peter
full
 
zwaar kloet zoiets, succes met de afhandeling en de zoektocht alvast.

Ik heb mijn S1000RR enkele weken geleden particulier verkocht, in de advertenie erbij gezet dat er pas gereden kon worden als het volledige bedrag vooraf contant werd betaald.
kreeg er over de mail wel wat vragen over, of dat nodig was, en of het overgemaakt mocht worden.
Dit niet gedaan toen, heb al eens een verhaal gelezen hier dat het van een gehackte rekening kwam en dat het alsnog weg was.
Uiteindelijk de motor gewoon verkocht aan een geïnteresseerde, die netjes bij zijn bank het geld had besteld, met de bon van de bank erbij.
Ik heb het gelijk gestort.

Heb je nu weinig aan natuurlijk, maar ik heb hier op mf al diverse keren een verhaal zoals bij jou gelezen en dat wilde ik toch graag voorkomen, je kan bijna niemand meer vertrouwen helaas -O-

Nogmaals sterkte met de afhandeling.
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder klote.

Ik ben ook van het rijbewijs achterhouden e.d. maar wat doe je er aan als men zo ver gaat.

Succes met de afhandeling van het gedoe.
 
Waarom maakt men niet gewoon een goede foto van iemand die komt proefrijden?
 
Bijzonder klote.

Ik ben ook van het rijbewijs achterhouden e.d. maar wat doe je er aan als men zo ver gaat.

Succes met de afhandeling van het gedoe.

Zoals Gix-addict zegt, vooraf laten betalen en dan pas proefrijden en natuurlijk wel controleren met een marker om te zien of het niet vals geld is.
Normaal gesproken zou ik ook het rijbewijs bewaren van de koper, maar als ik dit zo zie dan doe ik dat nooit meer in de toekomst bij het verkopen van een motor of auto.
Hopelijk vind TS zijn motor terug zonder schade en met een beetje geluk komt de dief vroeg of later de verkeerde tegen, iemand die ervoor zorgt dat hij een tijd lang in een coma ligt bijvoorbeeld.
0% tolerantie voor diefstal! :r
 
Sterkte, en succes met de afwikkeling! Kan je je hier tegen verzekeren? Aangezien je je sleutel afgeeft..

Ik weet alleen niet of je zomaar een foto van een vermeende dader online mag plaatsen.. iets met privacy schending o.i.d.
Volgens mij niet maar als je iets jat is het je eigen schuld als daarna je kop op internet staat.

Ts hoop voor je dat je hem of terug vindt of dat de verzekering vergoed.
 
Laatst bewerkt:
:( :( :(

foto, niet foto, lekker belangrijk. Proefritten zijn uit den boze, tenzij het geld handje contantje overgedragen wordt.

Er is maar 1 vraag belangrijk lijkt me, vergoed de verzekering dit? want je kunt nu geen 2 sleutels overleggen bv....

Sterkte met de afhandeling!
 
Een beetje verzekering wel gezien de situatie. Kan nu niet zeggen dat de TS nalatig is geweest.
 
Man, man,man dat dit nog kan in 2015 WAKKER WORDEN..................zo vraag je om genaaid te worden

Heb je duidelijke foto,s zet het op geenstijl.nl gaat sneller dan hier
 
Laatst bewerkt:
handje contantje kan ook vals geld zijn.
vraag eventuele koper om een bankcheck mee te brengen deze zijn altijd gedekt.
 
handje contantje kan ook vals geld zijn.
vraag eventuele koper om een bankcheck mee te brengen deze zijn altijd gedekt.

Als je geld kunt vervalsen, kun je een bankcheque al helemaal vervalsen. Wanneer heb je voor het laatst een echte bankcheque in handen gehad? 1998? Doe mij dan maar geld, dat heb ik vaker in handen en kan ik eerder vaststellen of het echt is of niet.
 
Als je geld kunt vervalsen, kun je een bankcheque al helemaal vervalsen. Wanneer heb je voor het laatst een echte bankcheque in handen gehad? 1998? Doe mij dan maar geld, dat heb ik vaker in handen en kan ik eerder vaststellen of het echt is of niet.

verleden jaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan