Het grote Honda X-11 topic deel 2

Hahaha lol

Bedankt voor de vertaling.

Wss drpnken denk ik...

Wie z'n moeder? Wat bedoel je?
En wat heeft die Duitser ermee te maken? :+

Ik denk dat een halm een helm moet zijn, een kipflao een kinflap, en dat de mof een colletje moet zijn.......
Maar toch bedankt voor je reactie hoor...... |(
 
Grootste probleem is het verleggen van je kabels, en je moet een andere kroonplaat met stuurhouders hebben.
 
Moest potvolblomme naar de pomp lopen! En ik had nog geeneens 200km gereden! Kortom; 1:9 is ook mogelijk.

Bij constant toerental snokt de motor, alsof de ontsteking af en toe wegvalt. Geen ploffen of zo, wel vevelend. Is dit herkenbaar? En kan ik er wat aan (laten) doen?
 
Moest potvolblomme naar de pomp lopen! En ik had nog geeneens 200km gereden! Kortom; 1:9 is ook mogelijk.

Bij constant toerental snokt de motor, alsof de ontsteking af en toe wegvalt. Geen ploffen of zo, wel vevelend. Is dit herkenbaar? En kan ik er wat aan (laten) doen?

Probleem komt mij niet bekend voor.

Dan heb je wel flink door gereden met 1:9
Bij mij ligt het meestal rond de 1:13. Heb twee keer een dagje op Assen gereden, verbruikte toen 1:8. :]
 
Het was een vrij vlot ritje... O-) Eigenlijk wordt ik te oud voor dat soort flauwekul -O-

Voor de rest blijft ze netjes 1:15 rijden, maar ben dan ook een rustige rijder.
Oorzaak leeftijd?
 
Laatst bewerkt:
Tja, wanneer ben je oud!?
Onlangs was mijn oma van bijna 84 toe aan een nieuwe fiets. Toen mijn ouders een electrische fiets voorstelden was haar reactie: Pfff, ben je gek, dat is voor bejaarden!
 
1:8 heb ik ook eens gehaald met de vorige fiets ook een x, met een maat van me waren met ze tweeën aan het rijden zondag ochtend bewolkt maar droog de rulle stonden op de banden.
gas hendel had tijdens dat ritje maar twee standen open en max open.

maar heb laats gereden vol getankt gereden 110 km ik dacht even kijken wat het verbruik is weer getankt en toen ging er 6.3l. bij verbaasde me eigenlijk een beetje, positief dan wel.
 
Mijn X net terug van een grote beurt. Kleppen gecontroleerd, alles na 45xxx km nog steeds binnen de tolerantie!
Nog twee weken werken, dan op de motor naar Normandie, die is er weer klaar voor! :] :]
 
zo ff wat poste hier, niks te melden niks gereden druk bezig met de aanbouw. en reparatie aan de auto dit weekend gepland dus maar eens kijken wanneer we weer gaan rijden.
maar zie de motor dagelijks. toch misschien morgen op de motor na het werk dan?
 
Ben eigenlijk alle dagen op de motor te werk. Is eigenlijk zonde van het starten voor die negen kilometer, maar ben lu (meestal ga ik op de trapfiets).
Helaas geen tijd voor plezierritjes :N alle dagen om een uur of elf beginnen, tegen negen uur klaar.

Vorige week naar Diepfriesland (Westergeest) geweest, maar dat was met de sleurhut.
Verder nix -O-
 
Onderhoud beurt en distributie vervangen.
Dus we houden ons bezig. Vorige week nog 2 bandjes erop gelegd en 2 maanden geleden nieuwe voor schokbrekers.

Oh ja dan ben ik nog aan het aanbouwen.
 
Gewoon het lopende werk dus :Y Succes ermee.

Bij mijn koekblik is de middengordel van de achterbank vastgeslagen :( Daar heb je speciaalgereedschap voor nodig, dat heb ik niet, dus dat besteed ik uit :Y
Ik hoef niet zo nodig in het sleutelblunders-topic te bedaren :N
 
Gewoon het lopende werk dus :Y Succes ermee.

Bij mijn koekblik is de middengordel van de achterbank vastgeslagen :( Daar heb je speciaalgereedschap voor nodig, dat heb ik niet, dus dat besteed ik uit :Y
Ik hoef niet zo nodig in het sleutelblunders-topic te bedaren :N

Is de gordel niet uit zijn nul positie want dan werkt deze ook niet.
 
Dat weet ik niet; ik had de achterbank over de kop gegooid om lange spullen mee te nemen en toen sloeg de gordel vast -O-
Donderdag gaat ie naar de makert, als het gemaakt en betaald is ben ik het volgende week weer vergeten :)
 
Dat weet ik niet; ik had de achterbank over de kop gegooid om lange spullen mee te nemen en toen sloeg de gordel vast -O-
Donderdag gaat ie naar de makert, als het gemaakt en betaald is ben ik het volgende week weer vergeten :)

Zo ff opbokken.

Gordel gefikst,
Hopelijk snel wat beter weer, kan de brommer weer uit de garage.

Zitten hier ook mensen op Facebook honda X-11 ?
 
Zo, eerst maar een slotje aangevraagd voor het oude topic.
Zaten ongemerkt toch weer daar te posten. Mijn laatste reactie maar even hier naar toe gekopieerd.

Gisteren terug gekomen uit Normandië! Lekker twee weken met de motor weg geweest. De heenreis flink wat kilometers gemaakt. In twee dagen naar de eindbestemming gereden. Eerst 200 km snelweg, richting de Eiffel. Vanuit de Eiffel via Luxembourg, Metz, Nancy naar Chaumont. Daar een hotel gezocht om een beetje bij te komen. De volgende dag door gereden, zonder een meter snelweg, naar de eindbestemming, een klein plaatsje aan de kust 100 km boven Mont Saint-Michel. Daarna de motor een week in de schuur laten staan, had er even schoon genoeg van. De tweede week een paar kleine ritjes gemaakt. Gisteren, de kortste weg naar huis genomen, wel alle tolwegen vermeden. Kotom, een heerlijke vakantie, en bijna 3000 km van de x genoten.
 
Zo ff opbokken.

Gordel gefikst,
Hopelijk snel wat beter weer, kan de brommer weer uit de garage.

Zitten hier ook mensen op Facebook honda X-11 ?

Is tog wel erg prettig een goed werkende auto!

Moet de mijne ook maar is gaan oplappen, paar maanden geleden een stoeprandje geraakt, en de schade nog steeds niet hersteld. Met het weer van afgelopen weekend begin ik die auto wel steeds meer te missen!

Ik doe helemaal niet aan facebook, twitter en weet ik wat voor een stompzinnige mediums er tegenwoordig nog meer populair zijn.
Sterker nog, afgekopen twee weken, tijdens mijn vakantie heb ik bewust de mobiel uit en de klok stil gezet. Kan het iedereen aanraden om het minstens een dag te proberen.
 
Is tog wel erg prettig een goed werkende auto!

Moet de mijne ook maar is gaan oplappen, paar maanden geleden een stoeprandje geraakt, en de schade nog steeds niet hersteld. Met het weer van afgelopen weekend begin ik die auto wel steeds meer te missen!

Ik doe helemaal niet aan facebook, twitter en weet ik wat voor een stompzinnige mediums er tegenwoordig nog meer populair zijn.
Sterker nog, afgekopen twee weken, tijdens mijn vakantie heb ik bewust de mobiel uit en de klok stil gezet. Kan het iedereen aanraden om het minstens een dag te proberen.

Ik heb de mobiel niet uitgezet maar wel Internet.
En mobie aan laten staan om heerlijk angry birds te spelen, als ik naar het kleine kamertje moest.


Facebook zit ook een x11 clubje met 600 leden geloof uit allerlei landen , met tips maar ook met mooie foto's en ideeën.
 
Terug
Bovenaan Onderaan