Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
redeemer1972 mag naar 'Leejoow' omgetoverd worden alsjeblieft.




Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer zou dat geweest moeten zijn? -O-

Ik heb tot en met 2007 teruggezocht, maar daar heet ik al die tijd woutar...waarschijnlijk nog eerder terug dan, maar ik kan het niet vinden... |(
Tussen oktober 2006 en juni 2007 is woutàr veranderd in woutar. De daartussen heb je niets gepost, of de posts zijn bij een server-crash verdwenen.
 
Tussen oktober 2006 en juni 2007 is woutàr veranderd in woutar. De daartussen heb je niets gepost, of de posts zijn bij een server-crash verdwenen.

Prima, (formeel) punt gemaakt, maar dat is destijds aangepast omdat door het invullen van 'woutàr' in combinatie met het juiste paswoord inloggen desondanks niet mogelijk was. Hoewel het ook op niemand echt als wijziging van mijn nickname zal zijn overgekomen, is dit door de beheerders van Motor-Forum gedaan als oplossing voor het technische probleem cq. beperking van de website (ik weet niet meer waar exact het probleem zat, maar ik heb niet verzocht om een wijziging van mijn nickname). Mijn vraag is daarom toch: Is het ondanks de reeds doorgevoerde wijziging in het verleden mogelijk om in dit geval toch een wijziging door te voeren? :Y
 
Prima, (formeel) punt gemaakt, maar dat is destijds aangepast omdat door het invullen van 'woutàr' in combinatie met het juiste paswoord inloggen desondanks niet mogelijk was. Hoewel het ook op niemand echt als wijziging van mijn nickname zal zijn overgekomen, is dit door de beheerders van Motor-Forum gedaan als oplossing voor het technische probleem cq. beperking van de website (ik weet niet meer waar exact het probleem zat, maar ik heb niet verzocht om een wijziging van mijn nickname). Mijn vraag is daarom toch: Is het ondanks de reeds doorgevoerde wijziging in het verleden mogelijk om in dit geval toch een wijziging door te voeren? :Y
Tsja, ik weet niet hoe de crew dat controleren precies doet. Indertijd zal dat per mail geregeld zijn en ze zullen niet bij elk request de mailgeschiedenis nalopen. Mss. kan je er een mailtje aan de crew over wagen. (Btw, ik ben geen crew.)
 
Prima, (formeel) punt gemaakt, maar dat is destijds aangepast omdat door het invullen van 'woutàr' in combinatie met het juiste paswoord inloggen desondanks niet mogelijk was. Hoewel het ook op niemand echt als wijziging van mijn nickname zal zijn overgekomen, is dit door de beheerders van Motor-Forum gedaan als oplossing voor het technische probleem cq. beperking van de website (ik weet niet meer waar exact het probleem zat, maar ik heb niet verzocht om een wijziging van mijn nickname). Mijn vraag is daarom toch: Is het ondanks de reeds doorgevoerde wijziging in het verleden mogelijk om in dit geval toch een wijziging door te voeren? :Y


Ja hoor. :) Dat was inderdaad om het rare tekentje en ik heb er niet goed op gelet. Die "telt' niet als een wijziging:) Ik zal je naam wijzigen.
 
Graag van Demivierge naar: Penelope

Geen idee hoe ik ooit op die naam kwam maar ben inmiddels zo 'vierge' meer ;-)
 
SuperTémutzz -> AdventureMutzz

jaja, ik weet het ... geen motortype etc.... sorry, toch graag deze wijziging.
Ik beloof ook zonder Adventure adventureous te blijven :)
 
Laatst bewerkt:
ik zou mijn naam willen veranderen naar ''vriend''. zonder de aanhalingstekens haha, dat is immers wat kawan betekent in mijn taal.. voor zover ik zag was deze naam niet in gebruik.

bvd.


Voor mekaar gappie. (dat is vriend in mijn taal, Deputy is Amsterdammer. :+ )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Burgmenneke mag omgezet worden naar De Mat



In december 2014 heb je al een wijziging gekregen, je zult het dus met Burgmenneke moeten doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan