Dennis Hoffer

-O- RIP Hoffer en sterkte voor alle nabestaanden.

En idd veel te vroeg, maar wel tijdens uitoefenen van een grootse hobby.
 
Laatst bewerkt:
GVD, ik lees dit net pas, verschrikkelijk zeg!

RIP Dennis, je zult enorm gemist worden.

Heel veel sterkte voor zijn vele vrienden en familie.
 
Laatst bewerkt:
Je leest elk jaar wel een vervelend bericht over het roadracen. Altijd treurig maar het staat ver weg omdat je geen idee hebt wie de persoon is waarover het bericht gaat. Gisteren kreeg ik een appje over het nieuws en het heeft de hele dag door mijn hoofd gespookt en ik ben er vanochtend mee opgestaan. Ik heb Dennis afgelopen jaren leren kennen op de paddock. Ook al ken ik hem niet goed, hij kwam vaak even langs voor een praatje. Hele sympathieke gast, altijd vriendelijk en vaak lachen met elkaar.

Ik kan me nog herinneren dat we het er over hadden in de app dat hij Ilse of Mann zou gaan doen. Iedereen vond dit natuurlijk zo onwijs gaaf maar ik denk dat iedereen zich ook realiseerde welke risico's hier aan vast zitten. Dennis kende deze ook, daar twijfel ik niet aan. Met racen moet je alleen niet al te lang stil staan bij de risico's anders kun je beter een andere hobby zoeken. Als je eenmaal hebt geraced komen veel zaken in het leven in een ander perspectief te staan, er is niets anders wat zo'n kick geeft. Qua racen is Ilse of Mann natuurlijk de ultieme baan. Hoe gaaf wij het ook vonden dat Dennis z'n droom leefde, de prijs die hij ervoor betaald maakt dat deze droom eindigt in een nachtmerrie en dat is heel erg zuur.

Ik wens z'n familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies.
 
Gewoon zwaar kut dit bericht. Spookt idd nog steeds door mijn hoofd. Veel gevechten gehad met hem in het jaartje CRT Cup. Hengelo was toen zeer gezellig op het paddock met Jaap en Dennis tegenover me.

Geen woorden voor........ :/

Sterkte voor iedereen die hem kende.

Ride in Peace, Dennis. Ik hoop dat je nog rond rijdt op Man............
 
Vreselijk bericht. Ik heb Dennis niet gekend, maar ik woon in de buurt en zijn gezicht herken ik wel.

Gaat er voor Dennis ook iets gebeuren zoals voor Robert is gebeurd? Dat was zeer indrukwekkend en ik neem aan dat vrienden van Dennis ook zoiets gaan organiseren.
 
Las het bericht vandaag in de krant....komt wel even hard binnen met de vorige van MF nog vers in het geheugen.
Ik wil bij deze dan ook alle familie, vrienden en iedereen die hem kende heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
 
Kende hem persoonlijk niet echt, maar ergens in een topic op MF ben ik hem eens tegen gekomen. Kwam idd over zoals hier omschreven door de mensen die hem beter kenden.

Weet wel dat MKS (MotorKledingStyling) stickers maakt met zijn logo voor wie hem wil, zoek even op FB hem op.
 
Wij hebben van de X4 Dutch Division dit vreselijk bericht gehoord.
zijn er allen net als een ieder die Hoffer van dichtbij veraf of al jaren bevriend met hem waren erg kaopt van en het houdt ons ook zeer bezig. ;( ;(
Een zeer goede vriend en motormaatje verloren, te jong veel te jong,
Maar iid zoals iemand al schreef het gebeurd vaker en er zijn risico aan verbonden.
Maar zo dicht op je veld is wel erg heavy.

Wij zouden graag ook iets voor Hoffer willen doen.
Maar hij heeft zoveel vrienden en hoop dat de famieli het eens is om Hoffer op zijn wijze :] :] :] :] :] :] :] :] :] te begeleiden .

R.I.P X4 vriend ;( ;( ;(

Dajo en Mokum en namens allen van de X4 Dutch Division
 
http://www.rtvnh.nl/nieuws/169744/v...motorrijder-zal-m-zakelijk-en-priv-erg-missen


full
 
Vanaf het moment dat ik het donderdag las, spookt dit door mijn hoofd. Dit seizoen is een inktzwarte bladzijde in de geschiedenis van het motor racen. Er gaat geen weekend voorbij zonder fatale ongelukken. En dan komt het nieuws over Hoffer....

Dennis was altijd enthousiast en daarmee zeer gerespecteerd in het Motorsport Alemeen gedeelte. Ik herinner me nog zijn mooie verslag over zijn bezoek aan de MotoGP paddock van Marc VDS Racing. En niet zo gek lang geleden zijn aankondiging dat hij zijn droom achterna ging: Roadracing! Hij is in het harnas gestorven met datgene wat zijn droom was: Racen op de Isle of Man.

Race in Peace, Dennis!
En veel sterkte voor iedereen die dicht bij hem staat.
 
Laatst bewerkt:
Vreselijk bericht. Ik heb Dennis niet gekend, maar ik woon in de buurt en zijn gezicht herken ik wel.

Gaat er voor Dennis ook iets gebeuren zoals voor Robert is gebeurd? Dat was zeer indrukwekkend en ik neem aan dat vrienden van Dennis ook zoiets gaan organiseren.

gaat wel iets gebeuren .
wat weet ik nog niet .

Dennis is nog op isle of man zodra hij terug is wordt er meer bekend .
full

veel gestreden op de baan met hem en altijd samen op t paddock in zijn tent .

Top gozer die heel erg gemist gaat worden . '(
 
gaat wel iets gebeuren .
wat weet ik nog niet .

Dennis is nog op isle of man zodra hij terug is wordt er meer bekend .[afbeelding]
veel gestreden op de baan met hem en altijd samen op t paddock in zijn tent .

Top gozer die heel erg gemist gaat worden . '(

Jij ook sterkte, Jaap!
 
gaat wel iets gebeuren .
wat weet ik nog niet .

Dennis is nog op isle of man zodra hij terug is wordt er meer bekend .[afbeelding]
veel gestreden op de baan met hem en altijd samen op t paddock in zijn tent .

Top gozer die heel erg gemist gaat worden . '(
Sterkte Jaap..
Jaren terug geregeld met ´m samen gereden op Zolder, en paar keer op Assen/Mettet wezen kijken.. super gozer, altijd vrolijk. Maakt het extra triest :/
4486920235_4c0ee12d94_b.jpg

4486944243_6fb36587d2_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan