Deventer en omstreken #3

Geheel offtopic maar ik probeer het toch even...

Wonen nog niet zo lang in Apeldoorn en hebben nog geen weet van "mannetjes", dus weet iemand een adres voor houtkachelhout, berk, beuk, essen of eiken in de buurt, tegen een redelijke prijs, hebben helaas geen aanhanger of trekhaak...

Ik zal een oom van me eens polsen.

db
 
Helaas, zaterdag is papadag.(dat is niet helaas hoor *D ) maar ma mn dochter van bij a 3 nog niet mee achterop nemen van moeders :]
 
Daarnet nog even een klein rondje wezen rijden. Wilpsedijk stond een flitsbus net na het viaduct als je Wilp uit rijdt. Dus als je daar het gas open trekt na de bebouwde kom dan sta je meteen op de foto.

db
 
Daarnet nog even een klein rondje wezen rijden. Wilpsedijk stond een flitsbus net na het viaduct als je Wilp uit rijdt. Dus als je daar het gas open trekt na de bebouwde kom dan sta je meteen op de foto.

db
Vaste plek daar. Kan je zien aan het dode gras :+
 
Daarnet nog even een klein rondje wezen rijden. Wilpsedijk stond een flitsbus net na het viaduct als je Wilp uit rijdt. Dus als je daar het gas open trekt na de bebouwde kom dan sta je meteen op de foto.

db


Hoe laat was dat ongeveer?
Ik ben daar gisteren en vandaag langs gereden, maar ik heb niks gezien.

Beide keren rond 17:00
 
Hoe laat was dat ongeveer?
Ik ben daar gisteren en vandaag langs gereden, maar ik heb niks gezien.

Beide keren rond 17:00


Volgens mij later, eerder ergens rond 20:00, het leek er wel een beetje op dat ze al aan het opruimen waren. Er stond onder het viaduct een politiemotor waarvan de bestuurder bij de bus stond te babbelen. (Waardoor het verrassingselement als je vanuit Wilp komt totaal weg was)

db
 
Terug
Bovenaan Onderaan