B.B.I.L.'s 2e GSX-R

Status
Niet open voor verdere reacties.
monsters race......

full
 
Doe mij ook die 2de maar! Zo gaaf ding!!! En nummerplaat zeker doen weer, ik ben nog steeds blij dat ik daar bij mijn eigen Bike ook voor gekozen heb!
 
Heb die twee ook t topic van gezien.. Linkse gebruikt n bandit tank die hij achterover kan kantelen om zo makkelijker bij de carbs te kunnen komen.. Een cbr 1000 kont incl subframe erop.

Leuk voorbeeld
 
Vanavond even geprobeerd de Gixxer te starten.
Helaas niet gelukt. De startmotor draait goed en krachtig rond, benzinekraan op PRI, carbs choke aan. Geen reactie.
Even een bougie er uit gedraaid om te kijken of daar een vonk te zien is. Niet dus. De bobine geef wel een puls getuige de stroomschok die ik in mijn vingers voelde :') Dus wel een puls tot aan de bovenzijde van de bougie, geen vonk aan de andere kant van het porcelein. Als eerste dus maar een setje nieuwe bougies er in en vanaf daar verder.....
 
Het idee is nu om een Kawa ZX-10R kontje er op te maken.
Dit kontje is rank en klein, maar nog (net) genoeg ruimte voor de accu.
Ook vind ik hem mooi bij de hoekige lijnen van de tank passen.
full


Daarnaast moet ook de uitlaat die er onder zit aan geloven. Deze (carbon) komt dus ook beschikbaar voor de liefhebber.
 
Laatst bewerkt:
Uitlaat wordt waarschijnlijk deze van SP Engineering. Goede ervaring mee. De 1100 heeft namelijk ook een demper van deze Engelse dudes.

full
 
Het idee is nu om een Kawa ZX-10R kontje er op te maken.
Dit kontje is rank en klein, maar nog (net) genoeg ruimte voor de accu.
Ook vind ik hem mooi bij de hoekige lijnen van de tank passen.
[afbeelding]

Daarnaast moet ook de uitlaat die er onder zit aan geloven. Deze (carbon) komt dus ook beschikbaar voor de liefhebber.


VET!
 
Kleurstelling ben ik ook al over uit.
Frame, voorvork, achterbrug en wielen blijven zwart. De rest hoofdzakelijk wit met het bekende blauw (donker en licht) en rood van Suzuki. Ook komt er een bellypan onder en oliekoelercovers. Hiermee kan ik dan lekker spelen met de verschillende kleuren en lijnen en de nodige 'sponsor' uitingen.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan