NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Ja, tussen knp Ressen en velperbroek was het vanochtend ook raak. Bijna continue tussen de file kunnen sturen.


geen last van gehad :) maar was al vroeg op pad :Z
hoorde op de radio dat er toen net 2 km file stond op de a 50 en alle rijstroken dicht.
trauma heli enz. moet flink ongeluk zijn geweest.
 
11159458_763859560400360_2561953847827160668_n.jpg



Hallo :W
 
Ik zit op hier een week . op strand zitten biertjes ... maar wat kut weer ;(

De Karnemelk Plaats | Welkom


mooie omgeven . rustig en dat heb ik nodig want op de 19st ga ik naar Engeland met motor Flying visit ... Motor meet van de BIG ASS RF . en natuurlijke Family bezoek ;)
en retour op de 21st dan weer aan het slag 23st ha ha

tot zo :]
 
Ik zit op hier een week . op strand zitten biertjes ... maar wat kut weer ;(

De Karnemelk Plaats | Welkom


mooie omgeven . rustig en dat heb ik nodig want op de 19st ga ik naar Engeland met motor Flying visit ... Motor meet van de BIG ASS RF . en natuurlijke Family bezoek ;)
en retour op de 21st dan weer aan het slag 23st ha ha

tot zo :]

beer on the beach :9~ hopefully there is still somethimg to see with the bad weather ;)
 
Zullen we volgende week een meet en/of rondje doen?

Sowieso volgende week zondag afgesproken met ongeveer 40.000 man op Assen :)
Maar ik ben zeker voor een meet / ritje met een groepje van MFN. Ik zou zeggen samenkomst op de Waalkade volgende week zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
Quote: 02thered
Zullen we volgende week een meet en/of rondje doen?

Quote: NR34
Ik zou zeggen samenkomst op de Waalkade volgende week zaterdag.


Ja.... uhhhh..... -O- dan ben ik verhinderd.... :/

Laat vooral doorgaan, ik hoop een andere keer aan te kunnen sluiten :)
Veel plezier alvast, ik zal voor mooi weer duimen :) :)
 
Ja.... uhhhh..... -O- dan ben ik verhinderd.... :/

Laat vooral doorgaan, ik hoop een andere keer aan te kunnen sluiten :)
Veel plezier alvast, ik zal voor mooi weer duimen :) :)

Ach waarschijnlijk sta ik er alleen, we zien wel.
 
Als het droog is rijd ik mee, ik kan wel pas 1uur bij de waalkade zijn. Hoe laat wou je gaan?

13:00u is een prima tijd! En ik ben ook een mooi weer rijder :)
Afspreekpunt: Terras Vivaldi's.
 
13:00u is een prima tijd! En ik ben ook een mooi weer rijder :)
Afspreekpunt: Terras Vivaldi's.

Gaat me niet lukken, Zondag gaan we naar Assen *O* , ben dan zaterdag te druk met huishoudelijke beslommeringen -O-

wou morgen stukje rijden en naar SAM dodewaard, kom ik er net achter dat het vandaag was :X
 
Gaat me niet lukken, Zondag gaan we naar Assen *O* , ben dan zaterdag te druk met huishoudelijke beslommeringen -O-

wou morgen stukje rijden en naar SAM dodewaard, kom ik er net achter dat het vandaag was :X

Ja dat hadden we toch al afgesproken *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y

Wellicht een beetje laat dag, maar ik wil straks een stukje gaan rijden. Route weet ik nog niet, maar wellicht dijkjes of zo. Nog liefhebbers?

Wil straks best even mee rijden, maar eerst MotoGP kijken: Go Rossi, Goooooooo!
 
Wil straks best even mee rijden, maar eerst MotoGP kijken: Go Rossi, Goooooooo!

ben al weggeweest, waaldijk rijndijk, waaldijk ff verjaardagje bezocht in oosterhout en precies 2 uur thuis :) wow wat een race en dat de yams zo lang doorreden op die regenbandjes.
Ik dacht het is gebeurt met de doctor toen Lorenzo naar binnen ging maar hoe anders was de uitslag.
Seizoen 2015 is echt spannend :Y
 
ben al weggeweest, waaldijk rijndijk, waaldijk ff verjaardagje bezocht in oosterhout en precies 2 uur thuis :) wow wat een race en dat de yams zo lang doorreden op die regenbandjes.
Ik dacht het is gebeurt met de doctor toen Lorenzo naar binnen ging maar hoe anders was de uitslag.
Seizoen 2015 is echt spannend :Y

Ik dacht ook, het is gebeurd. Maar Rossi versloeg toch Lorenzo weer in moeilijke omstandigheden :}
 
Ik heb er ook weer een mooi ritje over de waalbandijk en maasdijk over zitten. Heerlijk weer, nog even genieten nu het nog kan. Veel motorrijders ook op de dijken!

@Blue_eyes: is het mogelijk dat ik vandaag langs je op gereden ben? Ter hoogte van Maasbommel op de Maasdijk (ca. 14:00) reed iemand op een (volgens mij) soortgelijke Kawasaki langs me op..
 
Terug
Bovenaan Onderaan