B.B.I.L.'s 2e GSX-R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een wit blauw lichtbauw. Gaat hij wel een beetje op de andere lijken. Niet dat dit slecht is, want het is een super brute fiets.
 
Weer een wit blauw lichtbauw. Gaat hij wel een beetje op de andere lijken. Niet dat dit slecht is, want het is een super brute fiets.

Qua kleuren misschien wel, maar uiteindelijk zal het een totaal andere motor zijn met dito uitstraling.
 
Heb je die bellypan en covers al besteld?
Ben benieuwd hoe die eruitzien als je ze er onder hebt hangen. Vooral die pellypan aangezien die van n bandit komt?
 
Laatst bewerkt:
Heb je die bellypan en covers al besteld?
Ben benieuwd hoe die eruitzien als je ze er onder hebt hangen. Vooral die pellypan aangezien die van n bandit komt?

Nee ik heb nog niets besteld. Mijn geld MOET eerst aan de Benz besteed worden (helaas).
Voor de APK moet ik het nodige vervangen, wat aardig in de papieren gaat lopen aangezien ik het direct goed wil aanpakken. Nieuwe draagarmen + rubbers voor, fuseekogels voor, wiellagers achter....kassa!!

Ik heb nog maar weinig gedaan aan de 750, maar wel iets. Rustig aan begonnen met het demonteren van de nodige onderdelen en de wielen even schoongemaakt. Ook heb ik nog een GSX-R1000 2005 voorspatbord liggen en even gepast. Vind ik persoonlijk niet mooi staan. Een 2008 spattert is mooier, die komt er op denk.

full
 
Yessss!!!! Binnenkort een gloednieuw MIG lasapparaat thuis. Ik heb nu nog een oldskool electroden apparaat, maar daar kan je bijna alleen maar dik staal mee lassen. Zo meteen dus ook lekker met plaatstaal aan de slag! :P
 
Och ik heb niks hahaha. Als k moet lasse moet dat bij me ouders. Xp maar wss binnenkort maar grotere condo verhuizen. Met garage om te sleutelen!! Dus dan tijd om gereedschap aan te schade hahaha
 
Vanavond even bezig geweest met de carburateurs. Er zitten 36'ers op. Is dit standaard voor een 750?
Buiten dat ze heel erg ranzig zijn aan de buitenkant (binnen zo op het eerste gezicht heel schoon) wel tegen iets vreemds aangelopen.
Als ik op de hevel van de gaskabel druk gaan maar twee van de vier gaskleppen open.

gaskleppen helemaal dicht...

full
 
hier schiet de hevel van de linkerkant over die van de rechterkant heen, waardoor rechts geheel dicht blijft...
full


Dit lijkt mij niet juist. Weet iemand hoe dit wel juist hoort te zitten?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet er aan de onderkant ook zo'n schroef met veertje zitten als aan de bovenkant.

Edit: zodat de linker hevel ertussen ingeklemd zit
 
Laatst bewerkt:
Zit de "bediening" van de gaskleppen niet in het gaatje onderaan rechts zodat deze opengetrokken wordt en de linkerkant meetrekt?
Hoop dat je snapt wat ik bedoel :? :? ;)
 
Zit de "bediening" van de gaskleppen niet in het gaatje onderaan rechts zodat deze opengetrokken wordt en de linkerkant meetrekt?
Hoop dat je snapt wat ik bedoel :? :? ;)

Dat is geen gaatje.
En de gaskabel zit vast aan het linkerdeel.
 
hier schiet de hevel van de linkerkant over die van de rechterkant heen, waardoor rechts geheel dicht blijft...
[afbeelding]

Dit lijkt mij niet juist. Weet iemand hoe dit wel juist hoort te zitten?


Lip van de linker carburateur hoort tussen de andere gasklepbediening tegen het stelboutje aan met de veer.

Op de andere kant van de linker carburateurlip ,hoort een veer te zitten die je mist.

Die zorgt dat alles speling vrij is af te stellen ...en speling vrij blijft ....

Anders even Google`n op afbeelding van carb `s , vind je vast wel een plaatje ..


succes.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan