NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

vandaag weer lekker doorgeboenderd met #34.

Als je in tolkamer 2 kroketten besteld op een terrasje moet je veel geduld hebben, we waren de enigste gasten en duurde toch zomaar een dik half uur _O-

pfff, precies op tijd terug voor de Moto GP :]
 
Zoooo, was weer een erg mooi dijkritje vanmorgen :Y
Dacht dat ik de omgeving redelijk kende, maar er vallen dus nog een hoop mooie stuurweggetjes te ontdekken in de eigen regio *O*

Jammer dat we een half uur op brood plus kroket moesten wachten. En toch nog precies voor de opwarmronde van de Motogp terug :}

Bedankt voor de gastvrijheid, Mario!
 
Laatst bewerkt:
Zoooo, was weer een erg mooi dijkritje vanmorgen :Y
Dacht dat ik de omgeving redelijk kende, maar er vallen dus nog een hoop mooie stuurweggetjes te ontdekken in de eigen regio *O*

Jammer dat we een half uur op brood plus kroket moesten wachten. En toch nog precies voor de opwarmronde van de Motogp terug :}

Bedankt voor de gastvrijheid, Mario!

Graag gedaan, wel jammer van dat VR petje, als keessie had gekunnen was ie uit de foto gekropen _O-
 
Graag gedaan, wel jammer van dat VR petje, als keessie had gekunnen was ie uit de foto gekropen _O-

_O-

Zal de volgende keer deze opzetten:
geboren_om_de_giften_van_de_t_shirts_van_de_visser_pet-r9d4577c71f744a10891cb759466f758c_v9wfy_8byvr_512.jpg


_O-
 
Gister ochtend een erg grote groep gezien bij de Anac rond 10 uur. Zaten daar mensen van hier tussen? Een aantal erg mooie motoren stonden er tussen.
 
Tijgerman was het een 999, je hat een baar of snor toch?

Een 999 die de verlichting niet aan had ben ik tegengekomen tussen de scheepswerf Vahali, bij die blauwe hijskraan, en fort Pannerden/pont naar Pannerden.

Nee, geen baard en snor. Kun je niet gezien hebben want ik had mijn systeemhelm dichtgeklapt...

:)

:]
 
Dat zullen deze wel zijn geweest:

Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

423 hardrijders verbaliseerd. Van 7 motorrijders het rijbewijs ingevorderd.

Alleen al op afgelopen zondagavond.

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Jeetje! 173 is niet te zuinig ook.. Een beetje doorrijden zeg ik geen nee tegen maar dat slaat toch alles.

Ik kom zelf net terug van een rondje waalbandijk, veel motorrijders ook. Heb zelf ook een blauw vizier en was net op tijd terug. Toen ik nog een kilometer of 10 moest heb ik de klep maar open gezet. Prettig is anders, maar beter dan niks zien. (Ik rijd eigenlijk alleen overdag)
 
Ja tigerman klopt daar zag ik je. Ik heb vroeger ook zijspan gereden toen ik 10 was Bmw van mijn vader het treken naar rechts is me nog altijd bij gebleven. En het kardan gevoel prachtig.
 
Jeetje! 173 is niet te zuinig ook.. Een beetje doorrijden zeg ik geen nee tegen maar dat slaat toch alles.

Ik kom zelf net terug van een rondje waalbandijk, veel motorrijders ook. Heb zelf ook een blauw vizier en was net op tijd terug. Toen ik nog een kilometer of 10 moest heb ik de klep maar open gezet. Prettig is anders, maar beter dan niks zien. (Ik rijd eigenlijk alleen overdag)

Hey Erik,

Dat is het nadeel van een donker vizier, daarom rijd ik met een smoke vizier.
haalt net ff dat felle van de zon weg en in het donker zie je ook nog genoeg.

ff vraagje, hoe kan ik de foto in de openingspost verkleinen om als avatar te gebruiken, die blade die er nu staat ziet eruit of tussen 2 vrachtwagens heeft gezeten :X
 
Ik geloof het zo. Reden allemaal erg snel weg.

Ik geloof er geen bal van, controle was in de avond. Al aardig fris.
Denk dat de meeste toen al thuis aan de koffie of bier zaten.
Vandaag op het werk een paar keer gevraagd, hey, heb je je rijbewijs nog :?
Ja sukkel, anders was ik niet hier he. Ja, want er zijn ruim 400 motorrijders bekeurd op de dijk. Joh, waar staat dat dan dat het allemaal motoren waren ???
Er staat nergens hoeveel motoren er bekeurd zijn van de ruim 400 overtredingen.
Zullen ook wel dijkbewoners tussen gezeten hebben die altijd maar klagen en nu zelf bekeurd zijn om op tijd thuis te zijn voor studio sport. O-)
Weer lekker stemmingmakerij zo'n bericht in de gelderlander met een domme foto erbij van een minibike oid.
 
Ja klopt dijkbewoners rijden zelf te hard, ik heb er nu 81.000km op staan waar van zeker 65000 dijk zie die lui langs fietsers op knalen op 20 cm na maar dat is niet erg !!! (een mens ken raar denken) dus zaterdag het record haalen 197 moet lukken ?
 
Ik geloof er geen bal van, controle was in de avond. Al aardig fris.
Denk dat de meeste toen al thuis aan de koffie of bier zaten.
Vandaag op het werk een paar keer gevraagd, hey, heb je je rijbewijs nog :?
Ja sukkel, anders was ik niet hier he. Ja, want er zijn ruim 400 motorrijders bekeurd op de dijk. Joh, waar staat dat dan dat het allemaal motoren waren ???
Er staat nergens hoeveel motoren er bekeurd zijn van de ruim 400 overtredingen.
Zullen ook wel dijkbewoners tussen gezeten hebben die altijd maar klagen en nu zelf bekeurd zijn om op tijd thuis te zijn voor studio sport. O-)
Weer lekker stemmingmakerij zo'n bericht in de gelderlander met een domme foto erbij van een minibike oid.

Klopt, met dat soort koppen lezen mensen dingen die er niet staan. Feit blijft dat motorrijders in het verdomhoekje zitten omdat de snelheidsexcessen door motorrijders worden gepleegd. En een motor komt veelal agressiever/imposanter over...

Dus doe jezelf en iedereen een plezier en ga van je gas als er medeweggebruikers zijn, passeer met de toegestane snelheid en met ruime afstand en je hebt een positief visitekaartje afgegeven in plaats van het stigma van asociaal motortuig te bevestigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan