Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan de mijne aangepast worden naar snoopie ?



Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Twee keer dezelfde vraag zag ik.. Met tussenpoos van een paar dagen :')

Mijn naam is nog nooit veranderd en zou hem erg graag veranderen. Ik stond niet vooraan toen het geduld uitgedeeld werd geloof ik... -O-
 
Nee, maar inmiddels ben ik daar achter.... Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd denk ik dan maar...

Ik was het spel volgens de regels aan het spelen totdat mijn nickname helaas verkeerd aangepast werd. Dacht dat zelf op te kunnen lossen maar helaas pindakaas. MeanGreenGirl vertelde dat het niet nog een keer kon dus leek me dit een optie. Helaas regel 23 weet ik nu.... Leuke film met Jim Carrey trouwens, 23, maar dat terzijde..

Zou het op zich wel cool vinden als ik op een of andere manier dan toch met de gebruikersnaam G-Racing verder kan op dit hier forum.
 
Nee, maar inmiddels ben ik daar achter.... Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd denk ik dan maar...

Ik was het spel volgens de regels aan het spelen totdat mijn nickname helaas verkeerd aangepast werd. Dacht dat zelf op te kunnen lossen maar helaas pindakaas. MeanGreenGirl vertelde dat het niet nog een keer kon dus leek me dit een optie. Helaas regel 23 weet ik nu.... Leuke film met Jim Carrey trouwens, 23, maar dat terzijde..

Zou het op zich wel cool vinden als ik op een of andere manier dan toch met de gebruikersnaam G-Racing verder kan op dit hier forum.

Ik zou je wel ter wille willen zijn... maar G-Racing bestaat nu al... :+
 
Nee, maar inmiddels ben ik daar achter.... Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd denk ik dan maar...

Ik was het spel volgens de regels aan het spelen totdat mijn nickname helaas verkeerd aangepast werd. Dacht dat zelf op te kunnen lossen maar helaas pindakaas. MeanGreenGirl vertelde dat het niet nog een keer kon dus leek me dit een optie. Helaas regel 23 weet ik nu.... Leuke film met Jim Carrey trouwens, 23, maar dat terzijde..

Zou het op zich wel cool vinden als ik op een of andere manier dan toch met de gebruikersnaam G-Racing verder kan op dit hier forum.

23 ga ik zo even opzoeken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan