gpz 900 "stealth"

Maar nu even zonder dollen , waar heb je het deurtje weg Piet , ik moet eigenlijk ook
nog zo`n ding .
Sluit ie mooi helemaal rondom af met een rubber bies , en is ie ook geïsoleerd ? .

het is een hörman deur van regts. Hij isoleerd als dubbelglas en sluit helemaal perfect aan. Ze hebben een aanbieding van deze deur (elektrisch) van 895 euro incl btw. Dan krijg je de deur in verkeerswit (andere ralkleur is gelijk 250 euro duurder). En ik heb de deur er in laten zetten en de oude deur hebben ze eruit gehaald en meegenomen. Dit was wel een stuk duurder, maar nou ben ik zeker van garantie.
 
het is een hörman deur van regts. Hij isoleerd als dubbelglas en sluit helemaal perfect aan. Ze hebben een aanbieding van deze deur (elektrisch) van 895 euro incl btw. Dan krijg je de deur in verkeerswit (andere ralkleur is gelijk 250 euro duurder). En ik heb de deur er in laten zetten en de oude deur hebben ze eruit gehaald en meegenomen. Dit was wel een stuk duurder, maar nou ben ik zeker van garantie.


Dank u , ik zal eens even kijken bij de mensen in de Joure ..

Zal wel weer een hopeloze maat zijn die ik nodig ben.. ;)
 
opzouten oma.

beetje progressie. tekening voor kroonplaat en tstuk klaar (pootjes wat te kort getekend maar daar gaat het niet om.
attachment.php


en voor de inleg van het motogadget tellertje.
attachment.php
 
Zelf aan het solidworksen geslagen?
Die gleuf voor het tellertje heeft toch geen extra uitsparing nodig aan de onderkant? (Als ik kijk naar cognitomoto)
En wil je niet iets meer vlees rondom je stuurpen aan de bovenkant? T ziet er een beetje fragiel uit nog.
 
Laatst bewerkt:
Zelf aan het solidworksen geslagen?
Die gleuf voor het tellertje heeft toch geen extra uitsparing nodig aan de onderkant? (Als ik kijk naar cognitomoto)
En wil je niet iets meer vlees rondom je stuurpen aan de bovenkant? T ziet er een beetje fragiel uit nog.

heeft vdm-racing (Lloyd) voor mij getekend.

het is 4 cm dik alu dus wordt al een enorm blok. en er is veel nog 2 cm vlees onder het tellertje hetzelfde als een normale kroonplaat dus. denk dat het allemaal wel wat meevalt. maar ik denk daar zeker niet te makkelijk over moet binnenkort maar even kijken hoe en wat en hoeveel vlees er aan zit.
 
Laatst bewerkt:
Zou ik nou doodzonde vinden om dit Kermis geklieder er op te zetten Piet. O-)

wordt ook niet zo extreem, maar pinstriping en aan de onderkant van de kont een niet te kleurrijke 'day of the dead skull'. en misschien iets van een vintage racenummer op de zijkant. en dan kaal alu laten met dat er op.

jij vond de 10 inch achterwiel ook veel te breed, maar doe toch wat ik zelf wil _O-
 
wordt ook niet zo extreem, maar pinstriping en aan de onderkant van de kont een niet te kleurrijke 'day of the dead skull'. en misschien iets van een vintage racenummer op de zijkant. en dan kaal alu laten met dat er op.

jij vond de 10 inch achterwiel ook veel te breed, maar doe toch wat ik zelf wil _O-
Laten we ons geen zorgen maken over kleuren e.d zover is Piet nog lang,lang,lang en nog langer niet , zal ook eerst een aantal keren op het karretje naar de Jerryt bijeenkomsten komen vermoed ik. :Y
 
Laten we ons geen zorgen maken over kleuren e.d zover is Piet nog lang,lang,lang en nog langer niet , zal ook eerst een aantal keren op het karretje naar de Jerryt bijeenkomsten komen vermoed ik. :Y

haha, staat niet in de planning dat het nog jaren gaat duren. max 2 jaar dus ben er al wel mee bezig. geeft ook wel koppijn momenten, want er zit nu toch wel een redelijk bedrag in dus moet ook goed en mooi afgemaakt worden.
 
wordt ook niet zo extreem, maar pinstriping en aan de onderkant van de kont een niet te kleurrijke 'day of the dead skull'. en misschien iets van een vintage racenummer op de zijkant. en dan kaal alu laten met dat er op.

jij vond de 10 inch achterwiel ook veel te breed, maar doe toch wat ik zelf wil _O-

Tuurlijk jonguh,het is jouw feestje. :+
Zou het gewoon zonde vinden om van die lullige gekleurde doodskopjes o.i.d.er op te kliederen maar misschien is dat de generatiekloof. _O- Nee,dat is het niet.
Vintage racenummer hou ik dan wel weer van.
En die 10 inch is ook veel te breed maar staat wel heftig.
 
Het schilderwerk heeft wel wat exclusiefs en wordt dan zeker een "nekkentrekker". Heb zelf lang nagedacht over mijn eigen spuitwerk. Ik houd persoonlijk niet van doodskoppen en vlammen op je motor, en ook niet van veel te veel/druk airbrushwerk. Bij doodskoppen ben je zelf totaloss, en bij vlammen je motor. De aandacht moet naar de motor en niet naar het schilderij. Het moet een ondersteunend onderdeel zijn en blijven van je creatie. Want dat laatste is het belangrijkste deel. En ik ken spuiters die vinden dat hun klus het belangrijkste is.
Mijn project is vandaag nagenoeg afgerond en ben zeer tevreden met de verhoudingen spuitwerk en model. En ik weet dat deze motor niet thuishoort bij de Streetfighters, maar het gaat nu even over het spuit/schilderwerk.

IMG_4644.JPG


IMG_4649.JPG


Voor de overige foto,s naar de custom/chopper topic.
 
Laatst bewerkt:
Heb de motor bij bart (nopper) zijn topic voorbij zien komen. Mooi kunstwerk maar heb op een soortgelijke motor gereden en het rijdt echt bagger. Maar de mijne zal ook niet makkelijk een bocht om komen. Vind het idee van de skul aan de onderkant van de kont wel een leuk idee, maar dat weet ik nog niet zeker. De vitage racenummer en pinstriping staat bijna vast.
 
Was ook alleen maar een reactie op het schilderwerk. En inderdaad, rijeigenschappen blijven gekoppeld aan het model. Maar daar kies je voor, met dit project kom ik niet met mijn knietje aan de grond, maar het stuurt wel beter als mijn (fabrieks) Roadstar. Maar ook dat zijn geen stuurmachines, maar rustige cruisers, meestal rechtop.
 
Het is een prachtexemplaar leon. Zo kom je ze niet vaak tegen. En spuitwerk zit er ook super op (op de foto, want in het echt waarschijnlijk nog mooier).

Maar niet echt mijn ding. Misschien als ik 20 jaar ouder ben ;) .

Ga denk ik voor kaal alu met vintage racenummer met pinstriping. Wordt wel wat.
 
Over de kroonplaat, denk niet dat het de te dun is bij de pen. Kroonplaten worden nogal heftige jongens.

Denk dat het op sterkte ook wel goed zit Door de dikte van de kroonplaat. Maar vond t wat fragiel ogen. Maar dat komt misschien ook Door de bovenkant van de stuurpen. Voor mijn gevoel is die ook maar een cm in diameter. Komt er een bout bovenop of echt puur zo geklemd? Hoe kaler Hoe mooier natuurlijk!
 
Kan je vertellen dat het geen cm is haha.

Spul word geklemt, bedoeling is t zo clean mogenlijk temsken, vandaar ook het stuur zo ipv met risers oid. En daarom de bouten om de poten te klemmen aan de achterzijde zitten.

Clean clean clean.

Net piet t spul weer laten zien na wat aanpassingen, klant tevreden dus nu over naar werk tekeningen maken....
Word nog wat ahaha
 
Ik zou er iets minder verzet in gooien , dit alleen al om de stijfheid

En voor de veiligheid lijkt mij het ook beter , zou persoonlijk niet meer dan de helft van
materiaal dikte verzet er in doen , dingen krijgen zoals ze nu getekend zijn enorme torsie
belasting bij remmen en evt een wheelie landing .. :X
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan