Het foto aanhanger ACHTER je motor topic

Ik heb ontdekt dat mijn aanhangertje gewoon prima stabiel is als er iemand achterop zit. T/m 85km/h is er niets merkbaar van slingeren ook al sjor ik als een malle aan het stuur. Daarboven kan je er iets van merken al is de slinger dan veel minder sterk met een veel kleinere amplitude en een zeer sterke demping. Oftewel bij legale snelheden is het perfect te doen. Wat extra gewicht boven het achterwiel doet wonderen. Had ie achteraf dus toch mee op vakantie gekund. Volgende keer beter :)
 
Laatst bewerkt:
hier dan toch een paar foto,s van mijn aanhangertje
full
 
Was er een stukje terug niet gepost dat reflectie driehoeken niet zijn toegestaan op kleine aanhangertjes? En mag je wel zoveel extra achterlichten voeren?
 
Schop

Mijn aanhangertje is inmiddels stabiel. Oorzaak van het eerdere slingeren: Foutief afgesteld stuurlager (motor was ook onstabiel zonder aanhanger bij 120 km/h) en gewoon een te korte dissel.

WP_20151006_16_59_34_Pro.jpg


Dissel verlengd, ik zal hem nog wel een keer vervangen voor 1 aluminium koker
WP_20151006_17_00_36_Pro.jpg


Kist voorzien van een setje mini gasveren (100N per stuk). Meteen maar een pak zaagsel gehaald voor mijn haasachtigen
WP_20151006_17_02_04_Pro.jpg
 
Beste,
Ik ben nieuwe op deze forum.
Ik ben op zoek naar een tekening of een firma voor het monteren van een trek haak voor mijn XJ90S Diversion.
Kan er iemand van jullie mij erbij helpen???
Alvast bedankt
Yves
 
Is het nu zo dat het verbod alleen geld als je geen E rijbewijs hebt? Het staat er niet met zoveel woorden in maar het lijkt er op.
 
Eerlijk gezegd; ik snap er niet veel van. Er staat maar halfslachtige info in, en duidelijk is het niet. Ik heb gewoon een verzekering die motor + aanhanger dekt en ik trek me er weinig van aan.Ik denk namelijk dat de meesten hier niets van snappen, incluis de controlerende instanties.
 
driehoeken mogen idd niet , gaan eraf

en die extra lichten word ook aan gewerkt 8-)

Toen ik de mijne bouwde was dat naar mijn weten al zo dat je geen driehoekige reflectoren mocht gebruiken. Alleen heb ik afgelopen zomer daar commentaar op gehad van een agent bij een alcoholcontrole. Dit naderhand opgezocht en hij had gelijk. Ik moest ze wel voeren. Maar nu dalijk dus weer niet. Volgens mij weten ze niet goed wat ze ermee moeten, en veranderen ze om de aantal jaren de helft van de regelgeving maar weer...
 
Beste,
Ik ben nieuwe op deze forum.
Ik ben op zoek naar een tekening of een firma voor het monteren van een trek haak voor mijn XJ90S Diversion.
Kan er iemand van jullie mij erbij helpen???
Alvast bedankt
Yves


sorry voor de wat late reactie
zonder te spammen. maar jvr products maken wel een rvs trekhaak voor je
hebben voor me hayabusa ook een kunnen maken ;)
 
oma..
ik zoek een niet-te groot 1 wielig iets voopr acter mijn 300cc mono jawa.. iemand een idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan