Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker Ronny, ik heb de Otomo rit gedaan.

Vraag me altijd af, hoe je in de gaten kan houden, als je naam in een topic voorkomt, of zit er zo`n optie in motor-forum?
Ik heb alleen een paar snelkoppelingen die ik in de gaten hou en kom dus bijna nooit in andere topics.........
 
Jazeker Ronny, ik heb de Otomo rit gedaan.

Vraag me altijd af, hoe je in de gaten kan houden, als je naam in een topic voorkomt, of zit er zo`n optie in motor-forum?
Ik heb alleen een paar snelkoppelingen die ik in de gaten hou en kom dus bijna nooit in andere topics.........

Was je de weg kwijt :?
Je ging toch eerst richting Rinket, draaide aan einde van Ten Post en ging weer terug.

Ik stond op parkeerplaats van voetbalveld.....

En nee volgens mij is er geen manier om te volgen of je nickname ergens in getikt is, of je moet de zoek functie gaan gebruiken......
 
Was wel gezellig, maar ging wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traag....
1 grote groep van 25 man.
Achteraf hadden ze de groep moeten splitsen in een "opschiet" groep en een "kijk eens goed om je heen" groep...
 
Ik wil eigenlijk ook ff bezig met de xt en de choppert. Maar geen moeilijke dingen zo handig ben ik niet :+
 
Deze winter de taartschep verwijderen, wachten op terugkomst demper(garantiewerkje), nieuwe knippers erop. Ohwja en bagagebeugels maken zodat ik de tassen achterop kan doen. Veels te leuk om zelf te maken i.p.v. standaard kopen.
 
Eerst bezig met nieuwe woning, maar ik denk dat de under-tail er weer af gaat. Hornet is toch een naked en daar moet eigenlijk geen extra plastic aan....
 
Deze winter de taartschep verwijderen, wachten op terugkomst demper(garantiewerkje), nieuwe knippers erop. Ohwja en bagagebeugels maken zodat ik de tassen achterop kan doen. Veels te leuk om zelf te maken i.p.v. standaard kopen.

Dat is waar als je het zelf kan is het idd veel leuker dan kopen je bent even bezig maar dan heb je ook wat :Y
 
Wie neemt dit topic straks over..... ?
Ik zit kwa tijd en hobby projecten momenteel heb er niet echt meer tijd voor...
Mijn Honda ligt ook al 3 maand uit elkaar....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan