De sv1000 cafefighter

nou ben ik even aan het solderen geweest en nou heb ik mijn achterlicht ook even opnieuw gedaan, want die zaten met die goedkope dingen aan elkaar. alle dingen deden het goed, maar nu ik alles gesoldeerd heb blijft mijn remlicht branden. heb alle draadjes hetzelfde als dat het zat, wat kan het zijn?

koplamp doet het en is nu klaar.
 
_O- hahahahahahaha, met het maken van de koplampsteunen en het voorhouden van de koplamp het ik de sensor van z'n plaats geduwd en daarom bleef het remlicht branden _O- . alles nu weer gemonteerd en hij doet het :}
 
Ik vind dit echt heel goed staan. Zou alleen niet voor wit gaan met velgen en streep. Meer antraciet. Donkergrijs, zoiets. Staat denk ik een stuur 'duurder' en netter
 
Vandaag een volledig instelbare hyperpro achterschokbreker in gekomen. Rib uit mijn lijf, maar hoop dat het merkbaar verschil is met de originele (lekke) schokbreker. Foto's volgen.
 
12631275_913739652073525_7791863313024590793_n.jpg

die man is Mikis van motorhuis langezwaag
 
Laatst bewerkt:
Hoe weet jij dat dat een leesbril is? :? Zo goed zullen die ouwe kijkers van jouw ook niet meer zijn! :+

Goede investering Piet! *O* Je houd nog wel wat cash over voor de Stealthfighter toch? :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe weet jij dat dat een leesbril is? :? Zo goed zullen die ouwe kijkers van jouw ook niet meer zijn! :+

Goede investering Piet! *O* Je houd nog wel wat cash over voor de Stealthfighter toch? :)


Hij denkt ook alleen maar aan zichzelf .... _O- En brilletje van Mikis kan inderdaad ook een beschermbril zijn , heb je een punt Boldi`` :+

Nog een beetje blij met de Duuc ? :/
 
de schokbreker zit er in (lagers van het linksysteem waren kapot)(moet nog andere progressieve veer op), kleppen zijn gesteld (klopte voor geen meter meer dus blij dat ik het heb gedaan) en koplamp staat nu ook goed. bijna klaar voor het komende seizoen.
 
de schokbreker zit er in (lagers van het linksysteem waren kapot)(moet nog andere progressieve veer op), kleppen zijn gesteld (klopte voor geen meter meer dus blij dat ik het heb gedaan) en koplamp staat nu ook goed. bijna klaar voor het komende seizoen.
Hoeveel kilometers staan er nou op Piet.
I.V.M kleppen stellen gedaan.
 
30 ongeveer. Er waren 2 van de 4 kleppen die deden niks (dus was echt slecht). Hopen dat het nu beter is en waarschijnlijk 10 pk meer.
 
Ik neem toch aan dat een SV1000 8 kleppen heeft ?

volgens mij maar 4 (is maar een 2 cil). maar nou laat je mij weer twijfelen. 2 waren iig niet meer goed. weet niet wat de vorige eigenaren hebben gedaan :P , maar Mikis had nog nooit zo'n afwijking gezien bij een motor.

hoop dat de motor super rijdt komend jaar met alle upgrades.
 
Lekker bezig!!!

Bij mijn zijn de kleppen nooit gesteld.
Maar weet van me maat met een tl dat het pittig kan gaan wijken bij een 2 cilinder.
De kleppen krijgen ook Nogal wat te verdure bij een niet afgestelde motor lijkt mijn.
Voor het mooiste meteen ff op de bank lijkt mijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan