Motor in de woonkamer

@ralf1977 idd, en het zijn trouwens stuk voor stuk pareltjes die daar in de woonkamers staan. Ik mag spijtig genoeg van tvrouwke zelf niet met schoenen binnen in woonkamer :), laat staan motor :)

Mijn PS4 met moto GP staat er wel dus toch wel een beetje motor binnen in woonkamer :)
 
Laatst bewerkt:
Ik bespeur wat fronsende wenkbrauwen over dit topic. Had ik een ruim jaar geleden ook, toen ik me aanmeldde op MF en naderhand dit topic ontdekte. Motoren totaal opgepoetst en waarschijnlijk nauwelijks rijdend als pronkstuk in de woonkamer. En in de kerstperiode ook nog eens opgetuigd met kerstversiering.

Maar langzamerhand ben ik het wel steeds meer gaan waarderen en inmiddels neus ik hier graag wat rond. Lijkt me namelijk best fijn, als je opgepoetste machine zo voor je staat en dan met een drankje en een hapje er bij, heerlijk van genieten. Of, zo stel ik me voor, dat je dan tussendoor even een doekje pakt en de boel hier en daar nog eens even extra oppoetst, in je pyama of zo, haha. Dus ja, ik vind het inmiddels wel een leuk topic.

En nee, ik heb zelf het masjien niet binnen staan, want 3 hoog binnen de ring van Amsterdam, zonder lift. En bovendien, mijn vrouw ziet me al aankomen. Maar wie weet, had ik hier anders ook wel gestaan. Maar dan alleen puur tijdens de wintermaanden, als ik er toch (zelden) op rij. Want tijdens de wintermaanden de motorfiets geheel en al "in de mottenballen" zetten en er 4-5 maanden niet op rijden, ben ik niet zo van.

P.s. Meer foto's altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
@ralf1977 idd, en het zijn trouwens stuk voor stuk pareltjes die daar in de woonkamers staan. Ik mag spijtig genoeg van tvrouwke zelf niet met schoenen binnen in woonkamer :), laat staan motor :)

Mijn PS4 met moto GP staat er wel dus toch wel een beetje motor binnen in woonkamer :)
Niet met schoenen? _O- Blij dat ik niet zo'n poetsmiep heb :+
 
...wintermaanden....

...en er 4-5 maanden niet op rijden...

Gelukkig duurt de winter maar 3 maanden :+

Ik doe het andersom, verhuis mezelf regelmatig naar de (overigens heerlijk verwarmde) garage om daar naar m'n motor te kijken onder het genot van een drankje en een muziekje.

Mocht het kunnen denken dan zou 'ie vast denken ''mijn mens in de woonkamer''.
 
Verbouwproject erbij, dus geen ruimte meer in de garage voor de KTM. Hij heeft er zo'n drie weken gestaan. Toen moest ie toch echt weg van de vrouw. Op het werk in het magazijn gezet :)

1zgusrp.jpg
 
Beetje in je pyama en pantoffels lopen poetsen als je in de nacht niet kan slapen heb je altijd iets wat je kan optutten :d
 
Sammy; Ik kan het mij echt niet voorstellen, dat het even veel werk is om hem binnen te zetten.. Tenzij je een HELE brede deur hebt, en ergens woont waar het altijd droog is!

Bt?

Ik snap het niet helemaal, met ingeklapte binnenspiegel rol je'm zo door de voordeur naar binnen,(het is een klein motortje ;) ) en waarom zou't altijd droog moeten zijn??
Binnen regent het doorgaans niet..
 
Laatst bewerkt:
Lekker, ijzerslijpsel in je nest :+

Mijne staat sinds 2 jaar niet meer binnen. Er stond een box en nu een speelhoek voor de kleine man. Volgende huis komt ie wel weer binnen 3 maanden per jaar :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan