Westlandse motorrijders deel 6

Had na t werken geen zin meer om te gaan :+ .
Zag op foto's dat t wel aardig druk was. Nog wat op de kop getikt Jaco, of ben je niet geweest?
 
Bijrijder heeft kunnen slagen voor handschoenen, ik had wel gekeken voor een leren jas maar niks wat goed zat en nog een beetje normalen prijs had. Was inderdaad wel vrij druk, eindelijk eens een mooi stukje waar ik gespot kan worden krijgt m'n motor weer kuren. Moest op de motor van me pa dus maar beter dat niemand me herkende :+
 
Daarom zo rustig hier ?
full
 
Mij te koud, me ballen vriezen er elke keer af als ik weer om 06:00 uur op de motor zit.

Voorlopig even de auto zolang ik zo vroeg moet werken elke keer...
 
Zit elke dag nog om 5 uur op de motor, heb wel de sjaal weer uit de kast getrokken.
 
ik zit lekker over een maandje een half jaar in australië O-) afstuderen
helaas wordt dat geen motorrijden ;( ;(
 
Mogen we daarover van mening verschillen? Vind het niet echt wat... Vreselijke middenpot, enorme taartschep er achter, voorkantje vind ik ook weinig bijzonder... Ik houd het nog wel even bij mn 4TX!
 
Tuurlijk mag dat, een TDM valt ook lang niet bij iedereen in de smaak. Echter iedereen zal de TDM waarderen als ze er eens mee gereden hebben. Dat de MT10 een enorm leuk stuk techniek is op een relaxete fiets zal jij het ook wel mee eens zijn. Je noemt trouwens alleen maar dingen op die simpel te customisen zijn ;) Persoonlijk vind ik vooral de einddemper niet mooi, een zwarte coating zal een hoop schelen. De middenpot valt niet op met normale ooghoogte en de taartscheppen van tegenwoordig vind ik niet eens heel lelijk sinds ze volledig in het design van de motor uitgevoerd worden. De meeste kentekenplaat oplossingen vind ik lelijker dan orgineel, alsof de motor een gele slab om zijn nek heeft hangen.
 
Ben wel benieuwd hoe die mt-10 rijd, maar van de voorkant ben ik niet weg. Lijkt beetje op de tuono of speed triple, ben ik ook niet weg van. Zou hem persoonlijk dan veranderen in de voorkant van bijvoorbeeld de gsr 2015.
 
Ben wel benieuwd hoe die mt-10 rijd, maar van de voorkant ben ik niet weg. Lijkt beetje op de tuono of speed triple, ben ik ook niet weg van. Zou hem persoonlijk dan veranderen in de voorkant van bijvoorbeeld de gsr 2015.

Vind hem wel wat hebben, maar vindt de Tuono en de Speed Triple dan ook mooie motoren :+ !
Maar ben vooral benieuwd hoe het ding rijdt! Het oogt in ieder geval als een flinke hooliganfiets... :9

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat er maar een hoop veilige kilometers gereden mogen worden *O*
 
Laatst bewerkt:
De beste wensen! Hopelijk is dit het jaar dat we dit topic weer actief krijgen :+

Leuk om je hier weer eens te zien Dominic, nu onderweg nog ;)
 
Vind hem wel wat hebben, maar vinde Tuono en de Speed Triple dan ook mooie motoren :+ !
Maar ben vooral benieuwd hoe het ding rijdt! Het oogt in ieder geval als een flinke hooliganfiets... :9

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat er maar een hoop veilige kilometers gereden mogen worden *O*

Geluk t nieuwjaar allen. Ja Street Triple en Tuono staan bij mij ook hoog bovenaan als leukste motoren. Soms ga je een motor ook vanzelf mooi vinden als je ermee gereden hebt. De mt10 zal niet alleen hooligan zijn maar het 4lijn crossplane blok is het beste van alles. Het draait als het ware als een V4 dus hij praat al met je vanaf stationair toerental, rustig rijden is al een genot en hij trekt door alsof er geen eind aan komt. De compacte bouw plus comfortabele zit (zeker geen streetfighter kreupel houdig) zal dit ding echt het beste van twee, misschien wel vier, werelden zijn.
 
Je zou eens moeten overwegen om motorverkoper te worden :+ !
Heb verder geen ervaring met het blok, maar hoor er wel meer goede verhalen over. Net als de V4 van Aprilia.

Maargoed, voorlopig vermaak ik me maar met mijn ZX6R :+ .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan