Motor in de woonkamer

Op de 1e etage :)
full
 
Ik heb mijn motorfietsen wel jaren binnen gestald na een diefstal uit de schuur.
Als er iemand bleef slapen stonden er wel eens drie motoren in de kleine huiskamer. _O-
(en eentje nog in de gang)

En opwarmen met warmtewisselaar om olie te verversen bijvoorbeeld. :P
 
Laatst bewerkt:
Wil mijne ook graag in de woonkamer maar de enige plek waar die kan staan is vol voor een raam aan een doorgaande weg dus niet echt veilig in de zin van dan weet iedereen dat er hier een motor te halen is.

Nu staat die in een inpandige berging die ook gewoon op de cv zit dus eigelijk zelfde omstandigheden aleen lan ik er niet elkedag fijn naar kijken.
 
Wil mijne ook graag in de woonkamer maar de enige plek waar die kan staan is vol voor een raam aan een doorgaande weg dus niet echt veilig in de zin van dan weet iedereen dat er hier een motor te halen is.

Nu staat die in een inpandige berging die ook gewoon op de cv zit dus eigelijk zelfde omstandigheden aleen lan ik er niet elkedag fijn naar kijken.
Camera er neer hangen en die op een een grote flat screen aansluiten :+
 
Dat ziet er gezellig uit, :9
Mijn Honda staat ook weer binnen, wegens ruimte gebrek in de garage.
full

Als je monteur nog tijd over heeft mag ze me wel helpen met de restauratie van mijn Z650 hoor, alleen is het wat koud in de garage, :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan