Ducati Deel #121 Xmas edition

En vlgs LD.....lijkwagen met trekhaak...... ;)

U vraagt...
hearse-uhaul.jpg


:+
 
niet .....
toe

Ruud, geweldig! Ik ben echt blij voor je, het doet me goed dit te weten.

Ons leven is het enige wat er toe doet. Ik hoop dat iedereen inziet dat hij zijn juiste manier van leven moet nastreven. Voor mij is dat actief en bewust leven, zelf te denken, zelf te bepalen. Te nemen en geven op de juiste manier voor mij en anderen. Door gezond te denken en te leven. Door me te richten op mijn wereld en de wereld te laten voor wat die is. Door met een rotsvaste overtuiging en levenswijze, zonder vrees en met passie datgeen te veroorzaken en mee te maken wat goed is. Te leren, te ontwikkelen, groeien en ook los te laten wat overbodig is. En te respecteren dat mijn beperkingen groot zijn en mijn kennis nietig, maar deze wetenschap zeker niet inhoudt dat ik niet zal bereiken en zijn wat ik wil!
 
Ik had gister meteen maar de nieuwjaarsborrel bij de Wifi gecombineerd met de eerste rit vh jaar, nieuwjaarsduiken is immers maar voor de Unox-massa _O- _O-
full
 
Mijn (mag wel zeggen unieke) monster is te koop en staat over 2 weken bij de dealer (voor meer euro's)

Het is (de eerst geleverde) M1100S (met droge koppeling ;) ) in Nederland in 2009 met een km stand van ongeveer 7000.

Even geheugen opfrissen (ook voor mezelf) De M1100S wordt met onderstaande opties geleverd:

Rizoma spiegels
Rizoma Bar-ends
Rizoma rem/schakel set
Rizoma voetsteunen
Rizoma remvloeistof potjes voor en achter
Rizoma Koppelingsvloestof potje
Rizoma Drukgroep
Rizoma koppelingsveren
Rizoma open koppelingsdeksel
Rizoma stuur
Rizoma koppelings hendel
Rizoma rem hendel
Rizoma race handgrepen
Rizoma led knippers voor en achter met relais schakeling
Rizoma uitlaatdemper steunen
Spyball alarm (afstandsbediening)
Paddockstand (achter)
Inrij garage stand (voorwiel)

Originele Ducati parts options:)

Carbon luchtinlaat ringen
Carbon tankbescherming voor en achter tankdop
Carbon spatbord voor
Carbon hugger
Carbon uitlaat bescherming
Carbon race zadel met speciaal spuitwerk
Carbon termignoni open dempers
Carbon tandriemdeksel
Full system Termignoni 90 mm bochten met afgeregelde en aangepaste ECU (pas 150 km oud)
Originele Ducati stuurdemper.
Ducati zadel (met rode sticksels)

Verder nog drie dozen met originele onderdelen... als je iets wil terugbrengen naar standaard uitvoering. Er moeten wel nieuwe banden op, verder is de Monster in nieuwstaat ! (en ik ben "pietje precies") en heeft in aug 2014 nog een extra beurt gehad (toen full-system erop kwam) Ik heb daarna maar 150 km kunnen rijden helaas...

Reageren alleen via de mail (ik kijk niet zo vaak hier) en bij serieuze belangstelling graag wel z.s.m. , anders staat ie al bij de dealer. rwsmeele@gmail.com

Ik krijg bij de dealer 8000 euro, dus daar mag ie voor weg... géén onderhandelingsruimte dus en ook geen inruil. Ik moet helaas stoppen wegens gezondheidsredenen.

full

full
 
Mijn (mag wel zeggen unieke) monster is te koop en staat over 2 weken bij de dealer (voor meer euro's)

Het is (de eerst geleverde) M1100S (met droge koppeling ;) ) in Nederland in 2009 met een km stand van ongeveer 7000.

Even geheugen opfrissen (ook voor mezelf) De M1100S wordt met onderstaande opties geleverd:

Rizoma spiegels
Rizoma Bar-ends
Rizoma rem/schakel set
Rizoma voetsteunen
Rizoma remvloeistof potjes voor en achter
Rizoma Koppelingsvloestof potje
Rizoma Drukgroep
Rizoma koppelingsveren
Rizoma open koppelingsdeksel
Rizoma stuur
Rizoma koppelings hendel
Rizoma rem hendel
Rizoma race handgrepen
Rizoma led knippers voor en achter met relais schakeling
Rizoma uitlaatdemper steunen
Spyball alarm (afstandsbediening)
Paddockstand (achter)
Inrij garage stand (voorwiel)

Originele Ducati parts options:)

Carbon luchtinlaat ringen
Carbon tankbescherming voor en achter tankdop
Carbon spatbord voor
Carbon hugger
Carbon uitlaat bescherming
Carbon race zadel met speciaal spuitwerk
Carbon termignoni open dempers
Carbon tandriemdeksel
Full system Termignoni 90 mm bochten met afgeregelde en aangepaste ECU (pas 150 km oud)
Originele Ducati stuurdemper.
Ducati zadel (met rode sticksels)

Verder nog drie dozen met originele onderdelen... als je iets wil terugbrengen naar standaard uitvoering. Er moeten wel nieuwe banden op, verder is de Monster in nieuwstaat ! (en ik ben "pietje precies") en heeft in aug 2014 nog een extra beurt gehad (toen full-system erop kwam) Ik heb daarna maar 150 km kunnen rijden helaas...

Reageren alleen via de mail (ik kijk niet zo vaak hier) en bij serieuze belangstelling graag wel z.s.m. , anders staat ie al bij de dealer. rwsmeele@gmail.com

Ik krijg bij de dealer 8000 euro, dus daar mag ie voor weg... géén onderhandelingsruimte dus en ook geen inruil. Ik moet helaas stoppen wegens gezondheidsredenen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Suc6, voor dat geld zou je toch denken dat het snel lukt.
En zo jammer dat het vanwege de gezondheid is '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan