Yamaha SR250 (Exciter) 1981

Vandaag de tank opgehaald bij de spuiter, helaas is het ondanks alle inspanningen van de spuiter niet gelukt om de kleur van de zijkappen te krijgen dus op dit moment liggen de zijkappen bij de spuiter welke nu dezelfde kleur krijgen als de tank.
full
 
Na het monteren van de NOS emblemen, benzinekraan en benzinedop weer het geheel op de motor gemonteerd.
full
 
Inmiddels het rubber vervangen tussen cilinder en carburateur en een origineel gereedschapbakje weten te scoren. Ook een andere middenbok besteld omdat het gedeelte waar je je voet opzet bij mij afbrak.
full
 
Ik vind het een super lelijk ding, maar je kan er denk ik wel een heul leuk bobber/tracker ding van maken..
 
Ja, lelijk zijn ze idd. Maar als XT/scrambler zijn ze wel erg leuk. Voor erbij dan om een beetje mee in de buurt te raggen of achterop de camper.
 
Ik vind het blokje juist mooi, de kleine variant van de XT/SR 500 zijn de XT/SR 250.

Aan het uiterlijk heb ik niet zoveel veranderd, maar dat blijft een kwestie van smaak. Ik zie die van mij niet als scrambler, dat zijn voor mij allemaal van die retro modetermen die voorbij gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan