B.B.I.L.'s 2e GSX-R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker kontje hoor.
Aansluiting op de tank komt ook mooi uit .
Alleen lijkt het me mooier om de zadelpan een heel klein stukje in korten .ca 3 cm maar .
Ziey er veel belovend uit iig en rizla blauw kan heel mooi zijn
 
Dank je.
Kontje lijkt op de foto´s groter dan hij werkelijk is.
Het achterwiel komt zeker 10-15 cm verder dan het kontje lang is.

De onderkant en zijkant van het subframe ga ik uiteraard nog dichtmaken met staalplaat.
 
Dit is mijn idee van de afwerking met plaatstaal. De schuine subframebuizen blijven deels zichtbaar.
Mijn excuses voor mijn slechte Paint-skills.....
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo?? Halloooooo!!!!

Ja hoor, er zit nog steeds leven in dit project, alleen gaat het allemaal wat langzamer dan gepland.
Druk met van alles en nog wat (relationeel vlak, huis te koop zetten en ga zo maar door) en daardoor weinig tot geen tijd gehad om met de 750 verder te gaan.

Tussen de bedrijven door wel iets kunnen doen zoals het uitlijnen van het achterwiel in de achterbrug. De juiste pasbussen ontbraken, maar inmiddels is dat opgelost.

Eindelijk afgelopen weekend weer eens lekker 'meters' kunnen maken met het project.
Ik heb subframe afgelast qua constructie (en positie van het kontje) en ben nu bezig met het plaatwerk voor de afwerking.

Ik zal snel wat foto's plaatsen van de vorderingen......
 
Laatst bewerkt:
full

...aan de zijkanten komt nog plaatwerk zodat het geheel mooi aansluit op het zitje en de tank...
 
Laatst bewerkt:
full

...waar je nu nog tegen de onderkant van het zitje aan kijkt wordt dus nog dicht aan de zijkanten...
 
Laatst bewerkt:
full

...het zetten van het plaatwerk vind ik best aardig gelukt, ik heb geen zetbank....dus ik moest improviseren...
 
Voorlopig gaat dit project even de koelkast in. Ik heb mijn huis verkocht en ga aankomende maand verhuizen. Eerst naar een tijdelijke woning waar alleen een klein schuurtje bij is, net voldoende ruimte voor onze (trap)fietsen.
Zolang er nog geen andere koopwoning (met grote garage uiteraard) in het zicht is gaat de 750 voorlopig in de opslag.
 
Voorlopig gaat dit project even de koelkast in. Ik heb mijn huis verkocht en ga aankomende maand verhuizen. Eerst naar een tijdelijke woning waar alleen een klein schuurtje bij is, net voldoende ruimte voor onze (trap)fietsen.
Zolang er nog geen andere koopwoning (met grote garage uiteraard) in het zicht is gaat de 750 voorlopig in de opslag.

Hey kerel,
Gefeliciteerd met de verkoop van de woning. Toch nog vlot gegaan. En nu richting Elst?
Volgens m'n buurman stond er gisteravond een soes voor de deur, was jij dat?
 
Hey kerel,
Gefeliciteerd met de verkoop van de woning. Toch nog vlot gegaan. En nu richting Elst?
Volgens m'n buurman stond er gisteravond een soes voor de deur, was jij dat?

Uiteindelijk met 4 maanden verkocht. Toch netjes.
We willen uiteindelijk naar Elst. Nu eerst tijdelijk naar De Laar Oost.
We hebben nog geen andere koopwoning kunnen vinden wat past binnen onze wensen en budget.

Nee, ik stond gisteren niet voor jouw deur. Gisteren ben ik met de 1100 op Circuit Zolder wezen spelen.

full


O-)
 
Laatst bewerkt:
*Volgmodus aan*

Damn, net je andere topic doorgespit om te kijken wat je gebouwd heb :}

En hier lijkt weer een geweldige fiets uit te kome!

Succes kerel :t
 
Zoooooo.....het topic maar eens wakker schudden!!

Inmiddels ben ik voor de tweede keer verhuisd en nu naar koopwoning MET garage aan huis.
Deze zal eerst nog als werkplaats ingericht gaan worden waar ik binnenkort mee ga beginnen. Daarna is er weer tijd om verder te gaan met de 750.

Maar man man man....wat is verhuizen toch een klote bezigheid! En 3 x in anderhalf jaar al helemaal! De 1100 heeft hierdoor bijna een jaar stilgestaan en is pas vorige week weer eens van stal gehaald.

Ik zal de vorderingen van de garage hier bijhouden en daarna uiteraard ook weer de vorderingen van de 750......
 
Zijn er hier nog vorderingen gekomen sinds de laatste post? Ben nieuwsgierig wat je ervan gemaakt heb
 
Zo....hè hè.....weer een aantal maanden verder en met trots kan ik zeggen dat de garage/werkplaats zo goed als voltooid is. Alleen nog een paar likjes muurverf en dat is het echt klaar.

Eigenlijk heeft de garage/werkplaats alles wat ik me kan wensen: voldoende werkruimte, warm en koud stromend water, voldoende opbergruimte, een zelfgemaakte hoge (op mijn lengte afgestemde) werkbank, al mijn gereedschap binnen handbereik en gas- en lasdamp afzuiging.

De 750 kan nu eindelijk uit de opslag, de garage in en weer onder het spreekwoordelijke mes.

Hier wat plaatjes van de garage, de 1100 heeft er gelukkig al een prominente plaats.
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan