Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Is in overweging maar valt samen met Longcoats en band weekend bij de Hei.
 
Ook vanaf de NVZ een geweldig zijspannend 2016 gewenst!!

2015 alweer ten einde dus een einde aan dit tijdelijke topic.
Er zal wel een nieuwe of algemene komen, maar willen daarmee niet een hokje in een hokje zijn.

Zoals de meesten hier wel weten is het altijd mogelijk een weekend bij te wonen. Vandaar ook dat wij alle MF zijspanners en hun zijspan geinteresseerde vrienden willen uitnodigen voor onze nieuwjaarsreceptie. Dit jaar op een prima locatie O-)

360.jpg
 
'NVZ clubweekenden 2015' > 'Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )'
 
Mooie middag gehad met mooie mensen. Toch nog wel wat spanners op de motor. Tot april 👍
 
Absoluut een geslaagde middag, clubhuis van MC Genemuiden blijft een top locatie !
 
Hemelvaart gaan we naar Ibbenburen. Mooie omgeving, hopen op knap weer.
 
Wie van de NVZers gaan komend weekend naar het voorjaarsweekend in Dwingeloo?
 
Open weekend is het altijd wel, maar je bedoeld het kidsweekend in Raalte denk ik?

24 tm 26 juni is dat. Maar je kan alle data hier ook vinden http://www.zijspanrijders.com/ (Nederlandse Vereniging van Zijspanrijders)

Met Hemelvaart komen is dus ook geen probleem.

@ Sidebike: wij :Y
 
Laatst bewerkt:
Open weekend is het altijd wel, maar je bedoeld het kidsweekend in Raalte denk ik?

24 tm 26 juni is dat. Maar je kan alle data hier ook vinden http://www.zijspanrijders.com/ (Nederlandse Vereniging van Zijspanrijders)

Met Hemelvaart komen is dus ook geen probleem.

@ Sidebike: wij :Y

Ah, ik dacht altijd dat de weekend altijd alleen voor leden waren, en dat er 1 in he jaar was waar niet leden konden komen "snuffelen" zeg maar.

Wel een erg leuke camping daar in Raalte trouwens !
 
altijd welkom. hoe moet je anders kennis maken met een club
 
Moeite met verandering? :) Vind deze ook prima maar dacht eerst dat mij pc niet goed was _O-
 
Roos is helemaal in paniek, ze heeft de 25e Juni haar examen voor saxofoonles en nu kan ze niet mee naar Raalte.
Ik kom sowieso wel, neem ik Liesje een keer mee.
Roos zeurt nu al dat ik dan maar een ander weekend moet regelen waar Jet ook is.

Pfff, vrouwen en agenda's. Tis wat.
 
Stel Roos maar gerust door te zeggen dat Jet er waarschijnlijk toch niet zal zijn...
6 juni is de uitgerekende datum dat we hier no.4 verwachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan