Tilburg en omgeving deel 27

Door welke 2 mannen werd ik vandaag in de bocht met een knie down ingehaald op volgens mij, een gsx-r? A65 afslag tilburg noord - richting de burg. bechtweg, waar ze weer terug de snelweg op gingen richting 'breda'?

Geen idee of het mensen van hier zijn, maar chapeau hoor. maakte mijn dag weer goed tijdens een ritje voor werk :D
 
Door welke 2 mannen werd ik vandaag in de bocht met een knie down ingehaald op volgens mij, een gsx-r? A65 afslag tilburg noord - richting de burg. bechtweg, waar ze weer terug de snelweg op gingen richting 'breda'?

Geen idee of het mensen van hier zijn, maar chapeau hoor. maakte mijn dag weer goed tijdens een ritje voor werk :D

Ben jij underkoffer pliesieagent?
 
Door welke 2 mannen werd ik vandaag in de bocht met een knie down ingehaald op volgens mij, een gsx-r? A65 afslag tilburg noord - richting de burg. bechtweg, waar ze weer terug de snelweg op gingen richting 'breda'?

Geen idee of het mensen van hier zijn, maar chapeau hoor. maakte mijn dag weer goed tijdens een ritje voor werk :D

Deze bocht ;) =

 
Laatst bewerkt:
20-01-2016 Edit - profiel zal weer worden gedeactiveerd, met dank aan de moderators is mijn oude profiel weer actief.

FF voorstellen, ik ben Paul, 43 jaar en "nieuw" op MF

Ik ben weer in bezit van een eigen motor na jaren km's maken op rentals. Ben al eerder lid van dit forum geweest. Maar woonde toen nog in een andere stad en gezien de e-mail wisseling is het ook niet meer mogelijk deze te heractiveren. Zie mijn laatste entry: Gestolen : Suzuki GSX-R750W omgeving Nijmegen

Dus heb nu een Honda CBR600RR staan en zal deze topic in de gaten houden en wellicht eens mee aansluiten met een of meerdere mooie ritjes.
 
Laatst bewerkt:
Dus vanaf nu actief onder mijn oude (en herstelde) profiel.

Gr Paul

full
 
Laatst bewerkt:
Tis een rare tijd. Soms super-lekkere dag. Daarna meteen weer ruk.

Ik kreeg vorige week al echt het voorjaargevoel :')

Is nu weg :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan