Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Had het tot juni ook niet, maar op motor/zijspan gebied is daar zoveel meer moois dan hier.
 
Had het tot juni ook niet, maar op motor/zijspan gebied is daar zoveel meer moois dan hier.

ik heb me ook al eens AF-gemeld... besloten eind vorig jaar toch maar weer aan te melden, maar dan 99% motor-shit :) en dat bevalt tot nu toe goed :)

Voor de rest is het ook wel handig voor de lokale zaken, zoals wat tweedehands groepen, creche gezeur etc etc..
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het ook ;)

Willen de heren Faceboekers eens aan Marcel vragen om zijn pm hier te bekijken , ik heb namelijk nog een "vraag" voor hem. Ik had hem er al over gecontacteerd en hij wou mij wel helpen. Maar aangezien ik geen faceboek heb kan ik hem niet bereiken....
Jullie hebben mijn dank :}
 
Heeft Roughnekk hier een ban of zo ? Want, hij is wel heel vreemd en resoluut gekapt met posten hier ...

Zullen er zich hier wel meer volgers afvragen hoe en waarom ? denk ik .. :/
 
Laatst bewerkt:
Marcel heeft geen ban, integendeel. Maar voor klussen kan je hem best gewoon via facebook contacteren. Daar post hij ook nog waar hij mee bezig is.
 
Niet iedereen heeft het idee dat zijn dingen door velen gevolgd worden. Bescheidenheid siert wel vind ik. Dat is niet altijd arrogant gedrag. Nogmaals, je hoeft niet op facebook om daar alles te zien. Hier op MF is het ook maar een gedeelte wat ik volg, dat geld ook voor Facebook.

Je kan dus een account maken, en de mensen/groepen volgen die jij wilt volgen en verder niet.
Je mist heel wat moois kan ik je zeggen, ik heb ook nog maar vanaf juni Facebook.
 
Je kan dus een account maken, en de mensen/groepen volgen die jij wilt volgen en verder niet.
Je mist heel wat moois kan ik je zeggen, ik heb ook nog maar vanaf juni Facebook.

precies, je HOEFT niets te zien wat je niet wilt zien..
 
Nee` die onzin doe ik ook (nog) niet aan mee.. :N

Maar` ik begrijp dat ie het te druk heeft om hier nog te posten ... Vindt dat ie dat zelf hier ook wel even had kunnen melden , is wel zo netjes tegenover z`n volgers ... .. :/


Echt waar ja? Heeft Marcel een verantwoordelijkheid naar z'n volgers op MF ja?

:?
 
hoe je het ook wilt opvatten, we volgenden maar wat graag de mooie creaties. :Y

das best positief toch.

maar vrijheid blijheid. Marcel is geen verkeerde en totaal niet arrogant. laatst op assen irl gesproken. vakman en waarschijnlijk te druk om hierbij stil te staan. hij reageert vast een keer. :P



ik heb al vaker overwogen om een fb account puur voor motor gerelateerde dingen te openen. schijn toch van alles mis te lopen :')
 
~
hoe je het ook wilt opvatten, we volgenden maar wat graag de mooie creaties. :Y

das best positief toch.

maar vrijheid blijheid. Marcel is geen verkeerde en totaal niet arrogant. laatst op assen irl gesproken. vakman en waarschijnlijk te druk om hierbij stil te staan. hij reageert vast een keer. :P


~
ik heb al vaker overwogen om een fb account puur voor motor gerelateerde dingen te openen. schijn toch van alles mis te lopen :') ~
~



Martin Bril - Wikiquote
 
Hey jongens, hier even een berichtje van mij.

Ik ben idd nu meer op facebook bezig, was er geen voorstander van maar doe alleen maar iets met pagina's wat met motoren te maken heeft. Moet zeggen valt me niet tegen.

Waarom ik hier niet veel meer ben heeft/had een paar redenen. Erg druk met werk/hobby en vrouw heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en sukkelt nu erg met haar gezondheid wat mij meer werk bezorgd, maar dat is niet erg.

Maar wil het weer op pakken hier maar de tijd ontbreekt me er soms aan. Wel leuk om te lezen dat jullie mij missen daarom zal ik weer wat gaan posten.

Iedereen nog bedankt.

Gr Marcel
 
Sterkte met je vrouw haar gezondheid , ik hoop dat allemaal een beetje goed op z`n pootjes komt ..
Is het belangrijkste in je leven een beetje goeie gezondheid.

(Was geen kritiek op je hoor , ik vond het alleen een beetje vreemd dat we hier ineens niks meer zagen van je werk .)
 
Terug
Bovenaan Onderaan