Tilburg en omgeving deel 27

Nog enige supermotard rijders hier??
Ik Ben vaak ik regio Tilburg te vinden. Ik vind alle routes goed als 't maar geen saaie snelwegen zijn!
 
Sinds kort eigenaar van een yzf600tje maar hij moet een beurtje (:+) hebben.

Kleppen stellen
carbs schoonmaken
achterrem moet na-gekeken worden
olie verversen

en verder gewoon algemeen een na-kijk-beurtje.

Aangezien ik er 0% verstand van heb, vroeg ik me af of iemand een betrouwbare (betaalbare) dealer / sleutelaar weet in Tilburg?
 
Sinds kort eigenaar van een yzf600tje maar hij moet een beurtje (:+) hebben.

Kleppen stellen
carbs schoonmaken
achterrem moet na-gekeken worden
olie verversen

en verder gewoon algemeen een na-kijk-beurtje.

Aangezien ik er 0% verstand van heb, vroeg ik me af of iemand een betrouwbare (betaalbare) dealer / sleutelaar weet in Tilburg?

http://www.carambamotorcycles.nl/
:Y
 
Sinds kort eigenaar van een yzf600tje maar hij moet een beurtje (:+) hebben.

Kleppen stellen
carbs schoonmaken
achterrem moet na-gekeken worden
olie verversen

en verder gewoon algemeen een na-kijk-beurtje.

Aangezien ik er 0% verstand van heb, vroeg ik me af of iemand een betrouwbare (betaalbare) dealer / sleutelaar weet in Tilburg?

ik heb goede ervaringen met nipponbikes, die zitten vlak bij het elisabeth ziekenuis
 
Nippon is voor mij wel heel praktisch, ik hoef dan alleen ff de ringbaan over te steken. Scheelt gedoe als je de motor moet gaan wegbrengen. Kan zo terug lopen....
 
Dan ga ik eens even rond mailen / bellen.

Moet ook knippers en achterlicht vervangen, dus moet even kijken of ze daar ook voor instaat zijn ;)

Bedankt voor de reacties!
 
Dan ga ik eens even rond mailen / bellen.

Moet ook knippers en achterlicht vervangen, dus moet even kijken of ze daar ook voor instaat zijn ;)

Bedankt voor de reacties!
Natuurlijk mag je mij bellen :)

Maar ook Nippon Bikes is een goeie, leuke gasten. Doen het goed.

Ik ben minder te spreken over Flipsen en van Boxtel. Zijn de oude 'grote zaken', vroeger merkdealer. Lijkt wel alsof ze de tijd aan het uitzitten zijn of zo.

Swinkels kwam ik vroeger veel vaker, voordat ik zelf een werkplaats had. Niet te duur, nooit gedoe mee gehad. Leuke voorraad motorfietsen voor nette prijzen. En hij had altijd veel onderdelen, maar weet niet of dat zo is.

Motorhuis Brabant zit in Noord. Verhuist uit Waalwijk oid. Ken ik niet goed, alleen van verhalen. Dat geldt ook voor Barrs motorservice en Spijkers motoren (die om de hoek zit waar ik jaren geleden begonnen ben :) ).

HST ken ik ook goed, maar das en Harleygarage. Dito met The Barnshop, oud monteur van OIT.

Er zal nog wel meer zijn, maar die ken ik dan helemaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan