Een mooie V-Twin of......

Die Stryker lijkt nogal op mijn ex-raider alleen 600cc minder:
2011_Yamaha_Stryker_2.jpg


Trouwens ook vrijwel niet te krijgen in NL zie ik.
 
Laatst bewerkt:
Hij is hier op de markt als de xvs1300 custom en idd zowat nog niet 2e hands te vinden. De matzwarte uitvoering vind ik toch wel erg mooi. Wie weet zelf ook maar eens rondkijken . Al ben ik nu ook erg tevreden met wat ik heb. Hij heeft zeker veel weg van je ex raider. Veel succes met je zoektocht en een hoop leuke kilometers op je nieuwe machine
 
Wat trouwens wel jammer is bij alle Yamaha Star modellen, is dat de tankdop naast het chromen middendeel zit en niet erin verwerkt.
 
Je zou geneigd zijn te zoeken naar iemand die kan importeren voor mij. Aan de andere kant, als je in Duitsland geweest bent en je motor hebt, dan is de rest in NL natuurlijk vrij eenvoudig.
 
Dat klopt, maar een Raider uit 2008 kost toch niet ruim 11.000 euro.
Ik kocht 3 jaar geleden een Raider uit 2008 met minder KM's voor 9500.

Nu zijn we 3 jaar later, dus ik zou er een 7500-8000 voor geven, maar goed dat is eerder een prijsdiscussie mocht ik voor die tijd geen andere Raider tegenkomen.

De Cobra uitlaten kostte maar 1,40 staat er :) .
De originelen zullen er vast niet bij zitten.

<<edit>>
Geen Cobra, maar deze:
The Sharp Curve Radius is the curved 2-into-2 exhaust that Raider enthusiasts have been asking for since day 1. Just the right length, featuring Freedom Performance's seamless heat shields and a triple-step header, the SCR offers killer style and awesome performance. Available in Chrome or Black Ceramic. Standard performance or optional quiet baffle.
 
Laatst bewerkt:
Helaas dacht Joppen er anders over en verlagen ze de prijs voor mij niet voldoende dus ik wacht wel op een volgende kans.
 
Kleine update: Tot op heden helaas nog geen Raider gevonden binnen NL en onvoldoende kaas gegeten van importeren zonder dat ik zelf naar de andere kant van Europa moet.....
 
er staat er eentje op 2de hands.be voor 9000e. Heel mooi ding ...ik rij een wildstar trouwens.

Je bedoeld de "yamaha xv 1900 wildstar raider" voor 9995?
Dit is degene die bij Joppen te koop stond. ik heb de man zelf (ene Willem) al gecontact via marktplaats maar hij wilde alleen dat ik kwam kijken en stond niet open voor vragen over onderhoud en dergelijke. Dan ga ik toch snel twijfelen....
 
Laatst bewerkt:
Klopt idd, kan soms snel gaan met de verkoop...Ja de afstand blijft natuurlijk altijd maar afwachten. Maar importeren kun je zelf doen en is echt niet zo spannend,je kunt de motor bij de dichts bijzijnde RDW aanbieden voor de keuring, hier kun je meestal dan ook de rest BPM afrekenen. ( mits deze uit de EU komt, buiten de EU moet je naar Lelystad voor een uitgebreide keuring )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht je alsnog een midnight star overwegen, m'n broer heeft een 1900 te koop met opties voor 7500. Ook op MP. Mooie prijs volgens mij! Ik vind 'm in ieder geval niet 'te' classic :)
 
Mocht je een linkje hebben? Ik ken de midnight star namelijk wel. De look hangt sterk af van de kofferset enzo die erop zit.
De Raider (of iig die ik had) had iets meer PK's maar daar moet je het niet voor laten liggen.

Voor importeren is het niet alleen de RDW natuurlijk. Het is ook het ophalen in Duitsland en vervoeren naar Nederland. En ze staan nu net niet allemaal in Keulen net over de grens :d
 
Eerst maar eens een goede vinden die gebracht wordt of gehaald kan worden. Ik denk dat ik de Raider toch min of meer moet vergeten, die is vrijwel niet te vinden zonder naar de andere kant van Duitsland af te reizen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan