Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Zozo Kevinblade woont nu in Apeldoorn, maar werkt nog steeds wel in Almere.
Misschien weer eens gelegenheid om woon/werk te gaan rijden met de motor??????
Dan kom ik ook weer aan mijn kilometers
 
Hallo people...

Ik sluit hier aan gezien de Deventer en omstreken topic is overleden...

Zijn er misschien nog bepaalde ritten gepland , dan hou ik mij graag aanbevolen!
 
Hallo people...

Ik sluit hier aan gezien de Deventer en omstreken topic is overleden...

Zijn er misschien nog bepaalde ritten gepland , dan hou ik mij graag aanbevolen!

Yoooo ook dit topic is aan reanimatie toe hoor ;)

Maar wees welkom, momenteel staat er niets gepland ( iets met kou, regen en pekel op de weg....) en veel van hier knallen tegenwoordig ook meer op t circuit dan op de openbare weg maar wie weet brengt 2016 weer wat Apeldoorners in beweging :]

Gooi een balletje op als je iets wilt organiseren!
 
_O- _O- _O- Tja de meeste zijn dichtgeslipt van verleden vreetpartijen _O- _O- En om nog iets op motor gebied te doen toeren ze wel eens op circuit Assen :] ,openbare weg word te gevaarlijk met die skippyballen }) })
Yoooo ook dit topic is aan reanimatie toe hoor ;)

Maar wees welkom, momenteel staat er niets gepland ( iets met kou, regen en pekel op de weg....) en veel van hier knallen tegenwoordig ook meer op t circuit dan op de openbare weg maar wie weet brengt 2016 weer wat Apeldoorners in beweging :]
 
Hallo people...

Ik sluit hier aan gezien de Deventer en omstreken topic is overleden...

Zijn er misschien nog bepaalde ritten gepland , dan hou ik mij graag aanbevolen!
Tja wat zal ik over Deventer en omstreken zeggen, ehh jammer maar helaas.
 
Vandaag meteen maar een ritje gemaakt het was fris maar de zon scheen en het begon daarom te kriebelen ! :]
Maar helaas was het zonnetje was van korte duur.
Na een uurtje te hebben gereden in de Veluwe en een korte stop in Schaarsbergen was de terugweg een drama... Volop hagel en natte sneeuw waarbij ik dacht shit waar ben ik aan begonnen. :?
Voor het eerst was ik blj dat ik na een rit (veilig) thuis was :}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag meteen maar een ritje gemaakt het was fris maar de zon scheen en het begon daarom te kriebelen ! :]
Maar helaas was het zonnetje was van korte duur.
Na een uurtje te hebben gereden in de Veluwe en een korte stop in Schaarsbergen was de terugweg een drama... Volop hagel en natte sneeuw waarbij ik dacht shit waar ben ik aan begonnen. :?
Voor het eerst was ik blj dat ik na een rit (veilig) thuis was :}
Was jij dat die gisteren rond half 5 door Twello kwam?
Ik hoorde thuis een snelle motor over de Rijksstraatweg gaan. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan