44e Batavierenrace: 23 april 2016

Ik heb me al als motorrijder ingeschreven voor 2016

  • Jazeker, natuurlijk duhh!

    Stemmen: 11 64,7%
  • Ga ik nog doen ;)

    Stemmen: 2 11,8%
  • Niks voor mij

    Stemmen: 2 11,8%
  • Uh? Bata? Was'da?

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Hier is die ook binnen. Voor de eerste keer zo'n instructie gedaan. Ik denk dat ik maar naar huis ga als ik het ergens niet mee eens ben... |( :+
 
wel ontvangen maar ja kan natuurlijk weer de instructie niet doen want die voor 2016 staat niet bij mij op site
maar goed zal wel weer goed komen ,ik wacht deze week even af -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een pasfoto voor je.
Mag je rustig gebruiken :Y

full
 
'n pasfoto is voor mij ook een probleem; als er een foto van mij genomen wordt sta ik er niet op........

full


........ bijvoorbeeld zit ik hier te posen op mijn RT........

full



...... gezellig voor de tent ......



..... en een spiegelbeeld heb ik ook al niet -O-
 
Laatst bewerkt:
Nou donald duck word afgekeurd. Ik had zelf netjes een pasfoto ingescand maar die werd afgekeurd
 
Heb me ook net maar weer opgegeven.

rPC9fXM.jpg


Team Beun is er weer bij. Lekker Bowler en de rest van ploeg 3 pesten ;)
 
Vraagje aan de wat meer ervaren taakrijders. Nu heb ik een naked (Ducati Monster 800) die ik hiervoor wil gebruiken. Besef dat het handiger is met een toerbuffel (of een motor met opbergruimte) maar hebben nog jullie tips? Handig om bijvoorbeeld een rugzak mee te nemen of dat je beter voor een roltas gaan. Welke zaken zijn handig om mee te nemen. Kan zelf ook wel dingen bedenken maar jullie hebben vast briljante tips.
 
Toerfiets is wel handig ja. Alhoewel ik ook een motorrijder ken die elk jaar weer een leuke fiets huurt om een dagje uit te proberen... (dan kun je pas echt zo'n motor uittesten).

Terug naar het lijstje. Altijd wat eten & drinken wat ervaring leert dat je niet kunt leven van de snacks en pannenkoeken die de organisatie uitdeelt. Ook met drinken, zeker met warm weer, is het handig om zelf wat fris achter de hand te hebben. Ook een thermoscan met soep doet snachts wonderen... Misschien ben ik wat verwend met het vliegdekschip van Blub... maar dit is wat wij elk jaar zo'n beetje meenemen:

Petje / muts
Bril / Zonnebril
Regenpak
Niergorden + Heatpack ==> voor als het snachts koud wordt
Extra set handschoenen ==> voor als het flink regent
Extra kol
Gympies
Mobiele telefoon (opgeladen) + Rijbewijs
Motorpapieren / ANWB pas
Geld / Pinpas
Oordoppen
Zaklamp ==> zeker in de buschbusch handig
Jiffy-standaard dingetje ==> bijv. een dekseltje van glazen potje.. handig voor als je de motor in een weiland of in de wegzakkende drek moet zetten...
Slot voor helm ==> om aan wiel vast te maken zodat je niet continue hoeft op te letten
 
Vraagje aan de wat meer ervaren taakrijders. Nu heb ik een naked (Ducati Monster 800) die ik hiervoor wil gebruiken. Besef dat het handiger is met een toerbuffel (of een motor met opbergruimte) maar hebben nog jullie tips? Handig om bijvoorbeeld een rugzak mee te nemen of dat je beter voor een roltas gaan. Welke zaken zijn handig om mee te nemen. Kan zelf ook wel dingen bedenken maar jullie hebben vast briljante tips.

Och heb het vorig jaar met een Fireblade gedaan. Tanktas en twee van die zijtassen en je hebt ruimte genoeg voor je spullen.
Het geen dat je van de organisatie krijgt past meestal wel bij iemand in de koffer.
Er zijn er wel wat met een vliegdekschip als blup of ootje :} :}
Al heb ik dit ook jaren gedaan een relaxbankstel mee ;) met een berg aan koffer ruimte
 
Vergeet jij niet je gereedschap mee te nemen :P

Denk dat we met het gereedschap van iedereen samen wel een blokje kunnen reviseren ;)

@ThomK, gewoon lekker met de Duc joh, kan je mooi lawaai maken op de sintelbaan :Y Oh, en vergeet niet wat ductape (of andere plakzooi) mee te nemen om je taakrijderskaart vast te plakken...
 
Och, ducktape (of een variant daarvan) is ook wel links of rechts van een ander te "lenen"

Stond niet op het lijstje maar hebben wel wel altijd bij ons :Y

Tanktasje met een paar bammetjes en een flesje drinken, dan kom je de nacht best door 8-)
 
Laatst bewerkt:
Toerfiets is wel handig ja. Alhoewel ik ook een motorrijder ken die elk jaar weer een leuke fiets huurt om een dagje uit te proberen... (dan kun je pas echt zo'n motor uittesten).

Terug naar het lijstje. Altijd wat eten & drinken wat ervaring leert dat je niet kunt leven van de snacks en pannenkoeken die de organisatie uitdeelt. Ook met drinken, zeker met warm weer, is het handig om zelf wat fris achter de hand te hebben. Ook een thermoscan met soep doet snachts wonderen... Misschien ben ik wat verwend met het vliegdekschip van Blub... maar dit is wat wij elk jaar zo'n beetje meenemen:

Petje / muts
Bril / Zonnebril
Regenpak
Niergorden + Heatpack ==> voor als het snachts koud wordt
Extra set handschoenen ==> voor als het flink regent
Extra kol
Gympies
Mobiele telefoon (opgeladen) + Rijbewijs
Motorpapieren / ANWB pas
Geld / Pinpas
Oordoppen
Zaklamp ==> zeker in de buschbusch handig
Jiffy-standaard dingetje ==> bijv. een dekseltje van glazen potje.. handig voor als je de motor in een weiland of in de wegzakkende drek moet zetten...
Slot voor helm ==> om aan wiel vast te maken zodat je niet continue hoeft op te letten
en natuurlijk een flink portie Humor en Geduld en ja wat nog meer eigenlijk ?
oh ja soms laa je op de Bata wat achter en wat een ander weer vind ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan