moto guzzi 1000SP naar caferacer

Nog een keer nadenkend: Die gelijkrichter hing volgens mij origineel ergens voor onder de tank. De reden is dat het ding wel wat rijwind koeling kan gebruiken, of heb je bewust gekozen voor stoelverwarming ?
 
Is geen gelijkrichter voor permanente magneet dynamo
Ze worden nauwelijks warm bij mijn Guzzi zitten ze achter een plastiek dekseltje .
Die met de zwarte ringen is de pluskant en dient zeker goed geïsoleerd te zijn anders heb je een mooie kortsluiting van 20amp .
 
en de kilometerteller ook weer pas
full
 
zeker niet voor de bouwvak rijd hij zeker.(heb eerst de zolder tot puberkamerverbouwd dus geen geld meer voor de motor maar ik heb alle tijd)
 
Laatst bewerkt:
zeker niet voor de bouwvak rijd hij zeker.(heb eerst de zolder tot puberkamerverbouwd dus geen geld meer voor de motor maar ik heb alle tijd)
zeker niet voor de bouwvak rijd hij zeker.(heb eerst de zolder tot puberkamerverbouwd dus geen geld meer voor de motor maar ik heb alle tijd)~[/quote]
Nog steeds op een lach pitje
deze week eerst mijn 749 naar HdeB in sleen gebracht voor beurtje nieuwe snaren en mijn ecu laten herschrijven op de testbank.
(hopelijk dat hij straks dan perfect rijd op mijn open boss dempers.)
full
 
Net even tijd gehad om het na te kijken
Voor zit een 100/90 x 18
Achter een 110/90 x 18
Guzzi geeft geen verplichte merken op ( maar goed ook die zijn natuurlijk allang ter zielen na deze lange tijd na levering)

Je kan eens kijken bij Joos (JV motoren https://www.jvmotors.nl/)
Of je moet voor de moderne banden gaan zoals bv een BT 45 van bridstone al weet ik niet zo uit mijn hoofd of die maten daarin leverbaar zijn .
Achter kan je nog naar een 120/90 x18 gaan
 
Net even tijd gehad om het na te kijken
Voor zit een 100/90 x 18
Achter een 110/90 x 18
Guzzi geeft geen verplichte merken op ( maar goed ook die zijn natuurlijk allang ter zielen na deze lange tijd na levering)

Je kan eens kijken bij Joos (JV motoren https://www.jvmotors.nl/)
Of je moet voor de moderne banden gaan zoals bv een BT 45 van bridstone al weet ik niet zo uit mijn hoofd of die maten daarin leverbaar zijn .
Achter kan je nog naar een 120/90 x18 gaan

klopt ja voor zat 100 en achter 120 ik vraag ff wat ze bij hem kosten bedankt.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan