Livio Loi fan topic

Ondanks de uitstekende trainingen "slechts" 8e tijdens de race. Een prima start voor RW Racing en Livio Loi, kan er weinig anders van zeggen. Jammer dat er geen klein wondertje in zat, maar eerlijk is eerlijk: dat had ik ook niet verwacht.
 
Kan alleen niet verklaren dat hij de snelste rondetijd heeft en toch niet bij de kopgroep kon komen.
 
Laatst bewerkt:
Ongelofelijk competitieve klasse, die Moto2.
1 foutje, je gaat wijd, en je verliest 8 plaatsen.
Jammer dat hij er niet meer bij kon komen
om zich met de gevechten te bemoeien,
maar toch: knap werk!
Hans
 
Laat ik vooropstellen dat ik wou dat ik kon wat Loi kan, maar om nu zó lyrisch over hem te gaan zitten doen is ook weer zwaar overdreven. Al start je elke wedstrijd van pole, de punten worden pas ná de wedstrijd verdeeld. Het zal mij niet verwonderen dat Loi, naarmate het seizoen vordert, steeds verder naar achteren zal gaan geraken.
 
Laat ik vooropstellen dat ik wou dat ik kon wat Loi kan, maar om nu zó lyrisch over hem te gaan zitten doen is ook weer zwaar overdreven. Al start je elke wedstrijd van pole, de punten worden pas ná de wedstrijd verdeeld. Het zal mij niet verwonderen dat Loi, naarmate het seizoen vordert, steeds verder naar achteren zal gaan geraken.

Loi rijdt niet voor een gigantisch rijk fabrieksteam. Hij rijdt voor een team dat net zo goed tien plaatsen naar achteren opereert. Dan is het toch knap dat hij in dit veld in de top tien finisht. :Y
 
Loi rijdt niet voor een gigantisch rijk fabrieksteam. Hij rijdt voor een team dat net zo goed tien plaatsen naar achteren opereert. Dan is het toch knap dat hij in dit veld in de top tien finisht. :Y
full
 
Loi rijdt niet voor een gigantisch rijk fabrieksteam. Hij rijdt voor een team dat net zo goed tien plaatsen naar achteren opereert. Dan is het toch knap dat hij in dit veld in de top tien finisht. :Y

Nou, die Mahindra finishte toch nog een eind voor hem, en voor zover mij bekend is dat toch ook geen team wat over miljoenen beschikt. Maar zo bedoel ik het niet, ik twijfel niet aan de capaciteiten van Loi, maar als hij werkelijk zo goed is als gesuggereerd wordt had hij allang bij een of ander rijk(fabrieks)team gezeten. En om, als commentatoren, net te gaan zitten praten alsof hij de overige jongens en meisje wel eens even zoek zal gaan rijden is, in mijn optiek, een behoorlijk beetje boel teveel eer voor hem. Nogmaals; ik wou dat ik kon wat Loi kan, maar zij die voor hem reden zijn zeker even goed, zo niet beter. Want de machines zijn vrijwel allemaal van hetzelfde kaliber, dus het komt wel degelijk op het talent en de capaciteiten van de coureurs aan. Persoonlijk denk ik dat Bo Bendsneijder beter is dan Livio Loi.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je het over de commentatoren op Eurosport hebt, en niet de reacties hier? Ik kijk de races niet via Eurosport, dus als ze daar dom lopen lullen zal ik je niet tegenspreken. :X
 
Pfft ik gun het Livio best. Maar ik denk niet dat we hem volgend jaar nog in het RW team terug zien. '(
Gaat allemaal moeizaam daarzo...... jammer zowel voor Livio als voor het nederlandse GP team. :/
 
Ik neem aan dat je het over de commentatoren op Eurosport hebt, en niet de reacties hier? Ik kijk de races niet via Eurosport, dus als ze daar dom lopen lullen zal ik je niet tegenspreken. :X
20 maart en nog weinig verbetering, maar het ligt niet aan de commentatoren van Eurosport, die weten juist al jaren wat hij kon in de jeugdopleiding. Reed iedereen zoek. Ja, ok, die tijd is voorbij.. maar indertijd was hij echt dé toekomst.
Zoveel overmacht was lang niet vertoond. :)
 
Laatst bewerkt:
Pfft ik gun het Livio best. Maar ik denk niet dat we hem volgend jaar nog in het RW team terug zien. '(
Gaat allemaal moeizaam daarzo...... jammer zowel voor Livio als voor het nederlandse GP team. :/

Begreep dat ze toch weer een poging gaan doen om 2 rijders onder te kunnen brengen, ze moeten zeer binnenkort (komende week al?) de mogelijke namen aangeven bij Honda vertelde Jarno in een interview

Denk dat Loi RW toch een aantal mooie succesjes heeft gegeven, waaronder een GP winst, jammer dat hij het niveau van begin dit seizoen niet constant kan laten zien, vervalt vaak in een vormdipje, maar lijkt het wel in huis te hebben. Zie ook maar een betere rijder te vinden, zal ook niet eenvoudig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens begrepen dat een moto2 net zoveel kost als een moto3. Het lijkt me dat daar veel makkelijker goede rijders voor te vinden zijn.

Ik hoop iig dat RW racing het voor elkaar krijgt om volgend jaar weer met twee rijders te rijden. En dan hopelijk ook iemand uit de Benelux of Duitsland eventueel.
Ik heb Jarno Jansen ook wel eens in een interview horen zeggen dat dat ook dubbele kosten met zich meebrengt in de vorm van extra monteurs end. Dus ik vondt deze uitspraak in het interview best opmerkelijk. Maar wel positief. :Y
 
Ik ben fan maar helaas zijn die goeie FP tijden van Livio niet te vertalen naar raceday.
 
Ik ben fan maar helaas zijn die goeie FP tijden van Livio niet te vertalen naar raceday.

Toch goed gelukt in de race deze keer, mooie inhaalslag gemaakt, laatste ronde lag hij 6e, door wat kuip aan kuip werk helaas wat afgezakt naar uiteindelijk 10e, maar strak gereden.

Beetje jammer dat hij in het interview met cementa niet wat meer bescheiden blijft.
 
Laatst bewerkt:
Gezien zijn racepace hoefde hij niet echt bescheiden te blijven; liet zich alleen in de laatste ronde de kaas wat te vlot van z'n brood eten.
 
Gezien zijn racepace hoefde hij niet echt bescheiden te blijven; liet zich alleen in de laatste ronde de kaas wat te vlot van z'n brood eten.

Hij zei meerdere malen dat hij had kunnen winnen, ik denk dat hij daar zijn concurrenten mee te kort doet, rondetijden waren echt heel goed, maar in de Moto3 is het in de kop continu stuivertje wisselen en zeer agressief rijden, ik denk dat hij daar nog wat te kort komt... maar ik laat me graag verrassen. Ik zie liever een wat bescheidener opstelling, zeker zolang hij het nog niet waar weet te maken.
 
Hij zei meerdere malen dat hij had kunnen winnen, ik denk dat hij daar zijn concurrenten mee te kort doet, rondetijden waren echt heel goed, maar in de Moto3 is het in de kop continu stuivertje wisselen en zeer agressief rijden, ik denk dat hij daar nog wat te kort komt... maar ik laat me graag verrassen. Ik zie liever een wat bescheidener opstelling, zeker zolang hij het nog niet waar weet te maken.

Dan heb je iets anders gehoord dan ik in het interview: Hij was van mening dat hij de strijd in zijn groepje had kunnen winnen en dat een P6 erin had gezeten. Dat is iets anders als winnen in het algemeen.
 
Hij zei meerdere malen dat hij had kunnen winnen, ik denk dat hij daar zijn concurrenten mee te kort doet, rondetijden waren echt heel goed, maar in de Moto3 is het in de kop continu stuivertje wisselen en zeer agressief rijden, ik denk dat hij daar nog wat te kort komt... maar ik laat me graag verrassen. Ik zie liever een wat bescheidener opstelling, zeker zolang hij het nog niet waar weet te maken.

:? :? . Waar heb je hem dit horen zeggen? Ik heb hem over p6 horen spreken en daar had hij gelijk in. Alleen hij vond dat hij daar eigenlijk recht op had, dan had hij maar als 6de over de streep moeten komen. 8-)
Maar hij heeft het gewoon goed gedaan, en hij heeft een beetje bravoure. Niks mis mee voor een coureur.... :N :+
 
Hij gaf aan dat zijn pace van de kopgroep was. Dus als hij daar meteen bij zat had hij mee kunnen doen voor de winst. Daarna ging het over de groep voor P6, die had hij moeten winnen. Beetje vreemde woordkeuze maar volgens mij bedoelde hij het zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan