R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Ik heb nog een originele kabelboom+ecu liggen dit is vanaf 2012 met tractionncontrole.
Nieuwe type kroonplaat, verder nog een originele kuipruit en gashendel,rempomp en nog wat kapjes.

Ik hoef niet de hoofdprijs. Bieden mag
 
Beste R1-rijders,

Na een jaar plezier met de R1 heb ik toch besloten te stoppen met het op de weg rijden. Ik ga de overstap maken naar Of-Road. Nu heb ik nog te koop:

- Akrapovic titanium dempers
- Titanium Y-stuk
- Powercommander 5

Deze combi heb ik op mijn motor gehad, en je kent m niet weer!

Bieden mag.
 
360.jpg


360.jpg


360.jpg


mooie dag vandaag :)
 
als iemand binnenkort een setje pvm's 10-Y te koop weet voor de r1 laat het me even weten.
 
Ben ik de enige of hebben jullie ook last van lekkende keerringen van de voorpoten? Bij mn vorige R1 had ik dat probleem, mn huidige begint ook al te lekken
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige of hebben jullie ook last van lekkende keerringen van de voorpoten? Bij mn vorige R1 had ik dat probleem, mn huidige begint ook al te lekken


toevallig 3weken terug vervangen, maar het is niet dat het een r1 kwaal is ofzo. de ene gaan langer mee dan de andere.

ligt een beetje aan vuil,onderhoud,plekken op je voorvork misschien, manier van rijden etc. hebben allemaal invloed of je keerringen lang mee gaan of niet.
 
Ben ik de enige of hebben jullie ook last van lekkende keerringen van de voorpoten? Bij mn vorige R1 had ik dat probleem, mn huidige begint ook al te lekken

Heb ik ook gehad, linksvoor begon.

Heb meteen Hyperpro gemonteerd inclusief SKF lowfriction keerringen en stofkappen.


Is nu al weer twee jaar dik in orde.
 
Mooi doosje binnen gekregen afgelopen week!
Met stekkertje voor het programmeren erin en een quickshifter. Alles ingebouwd en vandaag voor het eerst gereden. Het 'gepruts' kan beginnen! :P
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi doosje binnen gekregen afgelopen week!
Met stekkertje voor het programmeren erin en een quickshifter. Alles ingebouwd en vandaag voor het eerst gereden. Het 'gepruts' kan beginnen! :P [afbeelding]


Nice man , Nu kan het puzzelen beginnen.
Ik heb me r1 '11 vorige week laten flashen.
en is absoluut de moeite waard.
Loopt en trekt vele malen beter, en alvast de poort voor de qs open laten zettten.
Kwam na de flash uit op een nette 185,4 pk.
 
Nice man , Nu kan het puzzelen beginnen.
Ik heb me r1 '11 vorige week laten flashen.
en is absoluut de moeite waard.
Loopt en trekt vele malen beter, en alvast de poort voor de qs open laten zettten.
Kwam na de flash uit op een nette 185,4 pk.

Waar heb je hem laten flashen of heb je dat zelf gedaan?
Ik heb een 2015 R1 en wil het ook laten doen.
 
Waar heb je hem laten flashen of heb je dat zelf gedaan?
Ik heb een 2015 R1 en wil het ook laten doen.

Nee heb hem bij nippon bike's in tilburg laten flashen.
Klein zaakje maar zeer goede service en vriendelijk personeel.
Was ook netjes geprijst , was voor het flashen € 300 kwijt.
 
Heb je bijna je eigen FT-ECU kit voor :)
https://ftecu.com/shop/09-11-r1-denso-data-link-ecu-flashing-kits/

En dan kun je nog eens wat dingen uitproberen of aanpassen.

Vooral het uitproberen is leuk. ;)

Jij had er toch ook een? Heb je uiteindelijk een map zelf gemaakt of ben je uitgekomen bij een van de unrestricted/TAD's/Elwin/WWW maps?

Tot nog toe heb ik alleen de QS aangezet en afgesteld en de TBW map (van de A-mode) aangepast. Nog geen Ign en/of Fueling. Fueling doe ik denk ik alleen op een testbank....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een eigen map.

Op basis van een 09-11 unrestricted versie, eigen PC5 mapping, eigen correctie op de tandwielverhouding, etc.


Ben er al wel wat jaartjes mee zoet :)
 
Ik kan me wel goed voorstellen dat je er eindeloos meet kunt 'pielen' inderdaad. het is een soort bug :Y

Had je die PC5 map al en heb je die 'meegenomen' in de flash, of heb je die later nog laten maken...?

edit: ik stel misschien wel een beetje veel vragen waar je niet op zit te wachten.....
 
Laatst bewerkt:
Nee heb hem bij nippon bike's in tilburg laten flashen.
Klein zaakje maar zeer goede service en vriendelijk personeel.
Was ook netjes geprijst , was voor het flashen € 300 kwijt.

Wordt hij dan op de testbank afgesteld specifiek voor deze motor of is er een "standaard" map ingeladen zonder milieubeperkingen?
 
Nee heb hem bij nippon bike's in tilburg laten flashen.
Klein zaakje maar zeer goede service en vriendelijk personeel.
Was ook netjes geprijst , was voor het flashen € 300 kwijt.


dan was dat jou r1 die titus aan het afstellen was toen ik er was :P

Voor die 300 euro heb je inderdaad wel een mapping op maat gemaakt en niet alleen een geflashte ecu waarschijnlijk. :)
 
dan was dat jou r1 die titus aan het afstellen was toen ik er was :P

Voor die 300 euro heb je inderdaad wel een mapping op maat gemaakt en niet alleen een geflashte ecu waarschijnlijk. :)


Zou kunnen , die man heeft super zijn werk gedaan.
Er stonden toen ik hem ophaalde nog 2 rn22 te wachten op een flash

De mapping is op maat gemaakt , ik had wat problemen met bokkerig rijgedrag in de 1e versnelling , heeft hij netjes opgelost. Is niks meer van te werken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan