Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Aluminium tank voor een Honda classic racer.

full


full


Nu gemonteerd op de motor.

full


full
 
Je maakt nog steeds mooi werk Marcel. De tank die je voor mij had gemaakt is er niet meer net als de rest van de Triumph. Blok in mekaar gedraaid met afstellen op de dynobank. Heb het hele project in onderdelen moeten verkopen om weer wat centjes bij mekaar te krijgen. Maar heb nu in ieder geval weer wat om op te rijden. En misschien kom ik nog wel eens bij je langs voor een special ;-)
 
Ruignek is niet meer zo van het Motorforum , ik sprak hem even kort op de Hardenbergse motormarkt .
Hij had het een beetje gehad hier met die azijnzeikers hier .. zei hij ... :?

Vindt ik een beetje jammer en vreemd , omdat er eigenlijk alleen maar zeer positief respons was op z`n topic .. -O-

Hopen dat hij zich bedenkt , is namelijk een vakmannetje met mooi heel werk ..
werk van hem bekeken op de beurs , zag er allemaal tip top uit ..
 
Jammer en vreemd idd, mf is wat dat betreft toch een mooi medium om je spullen te verkopen (zie Jerryt en dat zadel topic) Met wat stond hij op de beurs? Die zelfbouw Suzuki of gewoon wat tankjes en zitjes?
 
Heeft het misschien ook al te druk voor die flauwekul hier .. :X
Dat kost ook z`n tijd ...

En mannetjes zo als hem` weten ze met mond op mond reclame wel te vinden .. ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja als je wel tijd hebt om het op Sjeesboek te plaatsen......maar je hebt wel gelijk een vakman zoals hij heeft sowieso druk genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geloof ik ook nog 1 van de weinigen zonder whatsapp, wel lekker rustig.....
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik zijn gegevens nog. Als ik wat wil weten bel ik hem wel. Ik heb ook geen sociale media zoals vleesboek of twittert
 
~
Gelukkig heb ik zijn gegevens nog. Als ik wat wil weten bel ik hem wel. Ik heb ook geen sociale media zoals vleesboek of twittert~



Hier nog èèn .. Scheelt een boel tijd , en je mist een mooie dikke bak bagger ..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan