Suzuki gs1000r xr69 endurance racer replica deel 2

Voor alle verbouwingen, spuitwerk en polyester vormstukken. Bedrijf van Wilfred van Beek
full
 
Je zou eventueel ook de oude blokken van een nieuwe voering kunnen laten voorzien als ze echt niet zijn te vinden.

Ik voorzie problemen met de bevestiging van je achter schokdempers O-) :+
 
Je zou eventueel ook de oude blokken van een nieuwe voering kunnen laten voorzien als ze echt niet zijn te vinden.

Ik voorzie problemen met de bevestiging van je achter schokdempers O-) :+
Thx,weet jij wie dit kan, nieuwe voeringen monteren? Wat voor problemen? Met de demping
 
Het is al heel lang geleden maar volgens mij heb ik ooit Honda blokjes licht aangepast, als ik me niet vergis cbr600 jaar weet ik niet. De meeste dealers hebben trouwens een bestelboek met tekeningen/maten liggen waarin je kunt zoeken.
 
Thx,weet jij wie dit kan, nieuwe voeringen monteren? Wat voor problemen? Met de demping

Ik heb het een tijdje terug voor mijn (trap)fiets laten doen (Raleigh uit '51) maar kan zo ff niet op de naam komen, er zijn meerdere bedrijven die dat kunnen, doen vaak ook koppelingen etc.

Er zit een draadeind tussen je spaken :+
 
Beetje meer WIWO info, wordt lastig denk ik, wat ik zou doen is wat foto's maken van de blokken met afmetingen er bij en dan bv. eens bij EBC of een andere fabrikant informeren of ze zoiets hebben.

"WIWO gibts nicht mehr!

die sind konkurs. neue bremsanlagen und ersatzteile gibt es nicht mehr.

falls du beläge brauchst wird es schwierig....
für die alten 2kolben sättel passen lookheed beläge, da wie WIWO zangen im prinzip lookhed-nachbauten sind.

wie es mit belägen für die 4-koben-zangen ausschaut..??? keine ahnung.
die 4kolben zangen schauen den spondon zangen sehr ähnlich....."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan