Kawasuki of Suzaki? 2takt in ZXR400 kader

Dank je het is inderdaad een aardige basis.

En uitlaat is gelast.
full
 
ik hou er niet van om te zeuren maar die beugel....... kerel, zo'n basis *O* maar die beugel -O-

waarom is daar zo'n hap uit gerost?
 
Hahahahaha, de standaard. Ik ga dat nog even netter maken maaruh daar zie je niks van als uitlaat gemonteerd is tenzij je er onder gaat liggen.

Maar als je in detail de fiets bekijkt zie je volop van deze rat oplossingen.
 
En er is weer leven in de brouwerij. De fiets wilde niet lekker op 3 pitten lopen en bedacht dat het best wel aan de bougies kon liggen. Vandaag ritje gemaakt met nieuwe kaarsen en jawel de fiets doet het goed totdat 1 bout van de uitlaat het genoeg vond en er vandoor ging, en dat was goed te horen! Tevens viel het vermogen grotendeels weg dus rustig naar huis gekacheld. Meteen maar nieuwe pakking besteld en voortaan veerring er tussen!
 
Dank je Nampus voor je subtiele opbouwende kritiek. Alleen waar wil je een plaatje van? Het lukt mij nog steeds niet al rijdend een plaatje van mijzelf te maken, ik heb wel een foto van de losse uitlaat, als je dat bewijs genoeg vind?

full
 
Zoals ronaldt al zegt: alles is welkom!
Vind het echt een supergaaf apparaat!
Beste van 2 werelden, ruige 70'er tweetakt in een fatsoenlijk rijwielgedeelte :9~
 
Nou ok dan omdat jullie zo aandringen :) laatste stand van zaken. Nieuwe uitlaat pakking in de buitenste cilinders (middelste was nog ok) verse bougies en zo te zien (en te horen) loopt het netjes.

full


full


full


full


full



 
:} :} Prachtig dat geluid.....ik voelde me even weer 18, ;) Mijn eerste motor was een T500,daarna een GT550,en een GT750 gehad,maatje van me destijds reed Kawa KH400.Bedankt voor het delen, *O* :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan