44e Batavierenrace: 23 april 2016

Ik heb me al als motorrijder ingeschreven voor 2016

  • Jazeker, natuurlijk duhh!

    Stemmen: 11 64,7%
  • Ga ik nog doen ;)

    Stemmen: 2 11,8%
  • Niks voor mij

    Stemmen: 2 11,8%
  • Uh? Bata? Was'da?

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Ik
Groep 3 hier :W Dit jaar weer met 3 Friezen aanwezig :P Nog meer mensen in groep 3?

Hoop op 3x WP's regelen 8-)

Dingdung en zwarte veen zijn toch wel m'n favorieten :)

Hey Team Fryslan, dit jaar ook weer porto's mee?

Team Beun is met goed vertegenwoordigd, we hebben chapter West ook maar weer van stal gehaald en zijn dit jaar met zo'n 9 man.
 
ah, misschien blijft het een keer droog.

Vorig jaar moeten overslaan, en dit jaar tegelijk met familie dag. (die ze nu opeens elk jaar in hetzelfde weekend als de bata gaan houden :( )

Groep 5 voor mij en blokhut 4.
Heb er weer zin in. Nog meer mensen bij de Dondor-barbecue vrijdag?
 
Wordt volgens mij v(r)ieskoud vrijdag op zaterdag.... En ook zaterdagochtend beloof weinig goeds...
 
precies, met meerdere laagjes kom je een heel eind.
thermo kleding, + regenpak erover + bata trui. (welke kleur is t dit jaar?)
 
Regenpak die hoop ik toch dat ik die ingepakt kan laten.
Meerdere lagen?
1 laag termo van Craft en da bata trui en met motorpakkie hebben me eigenlijk al jaren warm gehouden.

Nu langzaam beginnen met de voorbereidingen :z ;)
 
hier ook weer deels hersteld :)
Was weer gezellig, s'nachts wel fris maar niet zodanig dat er echt niet tegen te kleden was.
Wel ironisch dat de mannendouche bij de blokhutten zo heet was dat je er niet onder kon staan.
Verder nog even naar het feest geweest tot een uur of 01:00 en de volgende dag het ontbijt.
Terugreis naar Zwolle was wel ff zwaar met hagel en de wind vol van voren. :]

Ik ben er volgend jaar wel weer bij denk ik. Feest maakte veel goed. *O*
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben helaas moeten afhaken in Nijmegen '( Na mate de tijd vorderde begon ik mij steeds beroerder te worden, de pannenkoeken eruit gegooid en werd ook duizelig. Blub kreeg dezelfde klachten en aangezien wij op 1 motor waren vertrouwde hij zichzelf niet meer. Om met klachten als duizeligheid, misselijkheid en de dunne nog de nacht in de gaan leek ons niet verstandig. Waarschijnlijk vrijdagavond verkeerd gegeten of de buikgriep... |(

Wij zijn vanaf ons 1e punt terug gereden naar de start en hebben daar ons materiaal ingeleverd. Gelukkig stond er een Dixie op de campus. Man! Wat was ik blij om daar op te kunnen zitten zonder in de rij te hoeven staan... Ik zal jullie de details besparen B|
Thuis gekomen direct het bed ingedoken en flink geslapen. Ook zaterdag hebben we beiden bijna de hele dag flink geslapen. Kennelijk hadden we het nodig.

Next year we will see...
 
Wij hebben helaas moeten afhaken in Nijmegen '( Na mate de tijd vorderde begon ik mij steeds beroerder te worden, de pannenkoeken eruit gegooid en werd ook duizelig. Blub kreeg dezelfde klachten en aangezien wij op 1 motor waren vertrouwde hij zichzelf niet meer. Om met klachten als duizeligheid, misselijkheid en de dunne nog de nacht in de gaan leek ons niet verstandig. Waarschijnlijk vrijdagavond verkeerd gegeten of de buikgriep... |(

Wij zijn vanaf ons 1e punt terug gereden naar de start en hebben daar ons materiaal ingeleverd. Gelukkig stond er een Dixie op de campus. Man! Wat was ik blij om daar op te kunnen zitten zonder in de rij te hoeven staan... Ik zal jullie de details besparen B|
Thuis gekomen direct het bed ingedoken en flink geslapen. Ook zaterdag hebben we beiden bijna de hele dag flink geslapen. Kennelijk hadden we het nodig.

Next year we will see...
Verstandig van jullie
ach ja en voor de rest tja wat zal ik er van zeggen
 
het is niet meer wat het ooit geweest is als Taakrijder in mijn beleving het voelt vaak aan als of ik een politieagentje moet zijn (geen zin aan )

Hmmm, dat is jammer. Maar is dat ook niet afhankelijk van waar je staat, of is het de algehele sfeer/indruk nu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan